„Samsung Galaxy S6“ ištiko keista nepagydoma liga

Prabangiausių „Samsung“ telefonų savininkai visame pasaulyje pastebėjo nepaaiškinamą problemą, kuri lyg virusas pažeidžia atsitiktinius įrenginius. Pirmi pranešimai apie dalies funkcijų praradimą pasirodė birželio 12 d., o dabar jau tūkstančiai vartotojų visame pasaulyje atakuoja „Samsung“ aptarnavimo specialistus, reikalaudami paaiškinimų, kur dingo kelios svarbiausios funkcijos.

Ir brangiausius telefonus ištinka ligos.<br>T.Bauro nuotr.
Ir brangiausius telefonus ištinka ligos.<br>T.Bauro nuotr.
Kairėje ekranas su visomis ikonėlėmis, o dešinėje – „pametęs“ dalį svarbių funkcijų.
Kairėje ekranas su visomis ikonėlėmis, o dešinėje – „pametęs“ dalį svarbių funkcijų.
Daugiau nuotraukų (2)

Arnoldas Lukošius

Jun 16, 2015, 2:15 PM, atnaujinta Nov 22, 2017, 3:21 AM

Pavyzdžiui, tokia kaip mobiliųjų duomenų įjungimas.

Taip, „Samsung Galaxy S6“ ir „S6 Edge“ yra stulbinami, spartūs ir gražūs išmanieji telefonai. Tik, pasirodo, šiek tiek išsiblaškę. Linkę pamesti dalykus, kurių, atrodo, pamesti neįmanoma.

Neįtikėtina, tačiau kažkokiu būdu iš nuorodų lango, kuriame matome greito svarbiausių telefono funkcijų įjungimo ir išjungimo mygtukus, dingo mobiliųjų duomenų aktyvavimo ir atjungimo ikonėlė. Būtent tai po savaitgalio pastebėjo tūkstančiai „Samsung“ flagmanų savininkų. Be to, daugybė jų skundžiasi, kad pradingo ir bevielio interneto prieigos taško bei privatumo aktyvavimo mygtukai.

Dar keisčiau, kad tai vyksta be jokios tvarkos – dalis telefonų prarado tik vieną funkciją, dalis – visas, daugelio ši problema dar nė nepalietė.

Kol „Samsung“ oficialiai nepateikė jokių atsakymų, žmonės pradėjo kurti labiausiai neįtikėtinas sąmokslo teorijas. Pavyzdžiui, kai kurie JAV „Verizon“ mobiliojo ryšio operatoriaus klientai iškėlė hipotezę, jog „Samsung“ tyčia panaikino mobiliųjų duomenų išjungimo mygtuką, kad vartotojai kuo daugiau tų duomenų išnaudotų ir sumokėtų už tai operatoriams.

Dabar jau „Samsung“ klientų aptarnavimo skyrius pripažino, kad tai programinės įrangos bėda, tad laukiame oficialaus atnaujinimo. Į pikto mobiliųjų duomenų aktyvavimo ikonėlę praradusio kliento skundus „Twitter“, „SamsungMibileArabia“ atsakė:

„Labas, mūsų komanda dirba ties šia problema. Jei norite, kad funkcija grįžtų, sukurkite savo failų atsargines kopijas ir suformatuokite telefoną iš naujo.“

Taigi kol kas jokio vaisto nėra, o praradusiems mygtuką lieka telefone atkurti gamyklinius parametrus. Arba nusispjauti į greitojo įjungimo funkciją ir duomenys perjunginėti lėtuoju būdu – eiti į nustatymų meniu, mobiliųjų duomenų sunaudojimo skiltį ir atjungti bei įjungti juos ten.

Erzina? Toks gyvenimas. Juk ir „Apple“ po vieno atnaujinimo „iPhone“ savininkams buvo skambinimo funkciją užblokavusi...

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.