Įspūdingiausia žaidimų parodos E3 naujiena

Kas šių metų parodoje E3 pasirodė geriausiai?<br>Playzona.lt iliustr.
Kas šių metų parodoje E3 pasirodė geriausiai?<br>Playzona.lt iliustr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
T.Hawardas pristato žaidimą „Fallout 4“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Playzona.lt

Jun 21, 2015, 5:41 PM, atnaujinta Oct 30, 2017, 1:04 AM

Bethesda“ atstovo Toddo Hawardo žaidimų parodos E3 scenoje praleistas pusvalandis sukėlė didžiausią naujienų bangą. Tai buvo lyg kontrolinių šūvių virtinė į būsimas kitų kompanijų spaudos konferencijas.

Po „Fallout 4“ pristatymo sekantis žaidimas buvo „Microsoft“ „Halo“, kuris visuomet sulaukia daug dėmesio. Bet ne šį kartą. Netgi visa „Microsoft“ konferencija buvo pasislėpusi atominio karo nuniokoto Bostono dulkėse. O tose dulkėse tikrai bus ką veikti.

Apie milžinišką populiarumą byloja ir neįtikėtina „iOS“ sistemai išleisto žaidimo „Fallout Shelter“ sėkmė. Jis akimirksniu pralenkė tokį laiko žudiką kaip „Candy Crush“ ir tapo nr. 1 aplikacija pasaulyje. Verta paminėti, kad šiuo žaidimu džiaugtis galės ir „Android“ telefonų savininkai.

Ko gero, didžiausia sėkmės priežastis buvo paslapčių išlaikymas. Pats T.Hawardas stebėjosi, kaip nenutekėjo informacija apie „Fallout Shelter“, kai visi darbuotojai jį kelis mėnesius turėjo savo telefonuose.

T.Hawardo teigimu, „Fallout 4“ yra naujas žaidimas, o ne „Fallout 3“ tęsinys. Po „Skyrim“ sėkmės jie pasimokė, kas pasiteisino ir kas nepasiteisino, o tai labai padėjo kuriant naująjį „Fallout 4“.

Tai padėjo „Fallout 4“ pasaulyje papasakoti kuo asmeniškesnę istoriją, perteikti netekties jausmą. Žaidime bus visko: pastatų redaktorius, mobilioji aplikacija, žaidimai „Pip-Boy“ įrenginiui, ginklų tobulinimo sistema. Ir visa tai sukūrė šimtą darbuotojų turinti žaidimų studija.

T.Hawardas juokavo, kad jei žaidimas „užknis“, tai bus ženklas, jog jie persistengė. Jis pridūrė, kad naująjį žaidimą kūrė ta pati komanda, kuri sukūrė ir „Fallout 3“, ir „Skyrim“. Susižaidimas ir bendras tikslas yra pagrindinė priežastis, kaip tokia maža kompanija sugeba išleisti tokius didingus žaidimus.

Pasirodo, buvo ir dvejonių, ar per tuos ketverius metus nuo „Skyrim“ išleidimo buvo dirbama teisinga linkme, todėl „Bethesda“ studija nenorėjo anonsuoti savo žaidimo per anksti.

T.Hawardas nurodė, kad jie žaidžia ir kitų kompanijų žaidimus. Žaidimo kūrėjų tikslas buvo suteikti kuo daugiau laisvės atvirame pasaulyje, kaip „GTA V“. T.Hawardas atviravo iki šiol nesuprantantis, kaip „Rockstar“ kompanijai pavyko sukurti tokį žaidimą, bet ir jie sau iškėlė tikslą – sukurti žaidimą, kuriame gali eiti kur nori, daryti ką nori.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.