„Apple Watch“ laikrodžiai – nebeįdomūs?

Nors išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prekyboje jau yra du mėnesius, atrodo, kad vartotojų susidomėjimas „Apple“ dėvimuoju įrenginiu gerokai smuko.

„Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

iTouch.lt

Jul 8, 2015, 5:34 PM, atnaujinta Oct 27, 2017, 8:12 AM

Pirmąją „Apple Watch“ prekybos savaitę amerikiečių kompanija per dieną vidutiniškai parduodavo po 200 tūkst. šių laikrodžių.

Tačiau naujausias „Slice Intelligence“ tyrimas rodo, kad dabar per dieną JAV yra parduodama „vos“ po 20 tūkst. vienetų. Kitaip sakant, net 90 procentų mažiau nei pirmąją prekybos savaitę.

„Slice Intelligence“ tyrimas taip pat rodo, kad du trečdaliai parduotų „Apple Watch“ buvo sportiniai modeliai, o brangiausiųjų paauksuotų „Apple Watch Edition“ JAV parduota 2 tūkst. vienetų.

Pati „Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių, tačiau gegužės pabaigoje vienas kompanijos viceprezidentų Jeffas Williamsas teigė, kad pardavimai buvo „fantastiški“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.