„Kam mirusiam žmogui mobilusis telefonas?“ – taip apie nemalonią situaciją su mobiliojo ryšio operatoriumi kalbėjo vilnietis Artūras Sabalys. Pokalbio metu vyras vartė rankose savo mobilųjį telefoną ir teigė niekaip nesuprantantis, kodėl telekomunikacijų bendrovė be jokio įspėjimo ne tik atjungė mobilųjį ryšį, bet ir iš savo duomenų bazių ištrynė jo turėtą numerį.
„Neseniai mirė mano uošvis, kurio vardu buvo sudarytos sutartys su mobiliojo ryšio operatoriumi „Tele2“. Vienu iš keturių numerių naudojosi pats velionis, o kitais – aš, mano žmona ir dukra. Po uošvio mirties pateikėme telekomunikacijų bendrovei mirties liudijimą ir paklausėme, ar reikia iš naujo sudaryti sutartį“, – pasakojo pašnekovas.
Iš operatoriaus išgirdęs atsakymą, kad naujos sutarties sudaryti nereikia, vyras šią situaciją pamiršo. „Praėjus porai savaičių mums visiems telefonai buvo išjungti. Tai padaryta be jokio perspėjimo. Aš turiu savo verslą, įmonėje dirba 20 darbuotojų, o su manimi susisiekti šiuo metu neįmanoma. Numerio jie patys teigia atkurti negalintys, nes panaikino“, – teigė A.Sabalys.
Pašnekovas buvo nustebintas ir telekomunikacijų bendrovės paaiškinimo, kad situaciją jie planuoja išsiaiškinti per 30 dienų.
„Esu jų klientas jau ne vienerius metus, bet tokio dalyko nesitikėjau. Šiuo metu galiu skambinti tik pagalbos numeriais, o susisiekti su savo šeimos nariai jokių galimybių nėra. Tiesa, dar pasiūlė trijų eurų kompensaciją dėl patirtų nepatogumų“, – požiūriu į klientą piktinosi vyras.
Ryšį išjungė, nes nesulaukė
„Tele2“ atstovai apie šią situaciją šnekėjo kiek kitaip. Anot įmonės korporacinės komunikacijos direktoriaus Andriaus Baranausko, į „Tele2“ saloną anksčiau buvo atėjusi viena iš šeimos narių su velionio mirties liudijimu ir pareiškė, kad nori palikti vieną iš jo vardu registruotų numerių, o kitus anuliuoti.
Salono darbuotoja moterį informavo, kad norint tai padaryti būtina pasirašyti naują sutartį – juk mirusiajam paslaugų niekas neteikia. Tačiau to padaryti nepavyko dėl to, kad moteris neatitiko kredito rizikos reikalavimų.
Moteris buvo informuota, kad numerio neperkėlus kitam vartotojui jis bus atjungtas. Tačiau vėliau nei ji, nei kiti velionio artimieji į operatoriaus salonus neatvyko.
„Mes tiesiog laukėme, kol kas nors ateis persirašyti sutarties – juk mūsų interesas yra išlaikyti klientą. Kadangi nieko nesulaukėme, numerius išjungėme“, – aiškino A.Baranauskas.
Situacija pradėjus domėtis Lrytas.lt, „Tele2“ laikinai įjungė A.Sabalio numerį, kad galėtų su juo susisiekti ir pakviesti pasirašyti sutarties. Taip pat dėl patirtų nepatogumų operatorius žada neprašyti susimokėti už pastarąsias dvi savaites teiktas paslaugas.
Dar sykį susisiekus su A.Sabaliu ir paprašius patikslinti, ar artimieji buvo apsilankę „Tele2“ salone ir žinojo, kad norint išlaikyti numerį būtina pasirašyti naują sutartį, jis nebebuvo toks tikras. „Bet jie man nepranešė, kad numeris bus išjungtas. Aš vadovauju įmonei ir staiga dingsta ryšys, be jokio įspėjimo, – akcentavo pašnekovas. – Dar nežinau, ar liksiu pas „Tele2“, reikės pagalvoti.“