Kaip išmaniajame pasaulyje uždirbti daugiau?

Kol pranašai bando vaikščioti oru ir nustebinti pasaulį savo apgavystėmis, technologijų ekspertai spėja, kas mūsų laukia 2016-aisiais. Metais, kai, rodos, niekas neturėtų keistis – juk jau dabar nebespėjame su informacijos srautu. Vis dėlto atrodo, jog pasaulis nežada sustoti, – artėjantys metai netgi gali būti esminiai lūžio metai, kai mobiliosios technologijos sulauks dar daugiau dėmesio, gyvenimas taps dar dinamiškesnis.

Jei iki šiol svarstėte, ar jūsų verslui pakanka tik interneto puslapio, pritaikyto kompiuteriams, atsiliekate bent keleriais metais.<br>„123rf.com“ nuotr.
Jei iki šiol svarstėte, ar jūsų verslui pakanka tik interneto puslapio, pritaikyto kompiuteriams, atsiliekate bent keleriais metais.<br>„123rf.com“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Eimantas Mikšys

Oct 21, 2015, 5:59 PM, atnaujinta Oct 8, 2017, 3:49 PM

Vienas „Google“ įkūrėjų Larry Page'as teigia, kad pasaulis, kai į mobiliąsias technologijas turime žvelgti kaip į prioritetines, išnyko. Naujajame pasaulyje egzistuoja tik mobiliosios technologijos ir nieko daugiau.

Ir jis teisus – „Google“ paskelbė, jog interneto vartotojų srautai iš mobiliųjų telefonų 2015-aisiais net dešimtyje pasaulio šalių galiausiai perkopė stacionarių kompiuterių vartotojų skaičių. Be to, „Google“ 2015-aisiais pradėjo „Mobilegedoną“, iškeldama į paieškos viršų būtent tuos puslapius, kurie pritaikyti mobiliesiems įrenginiams.

Tad kaip verslui nepasimesti, išnaudoti visas progas ir neatsilikti nuo konkurentų 2016-aisiais? Pateikiame mobiliąsias tendencijas 2016 metams.

Dominuos vaizdo įrašai

Anot Forbes.com, vaizdo įrašai reklamos rinkoje galiausiai sulauks savo šlovės akimirkos. Žinoma, nėra naujiena matyti reklamas vaizdo įrašuose – nei prieš norimą peržiūrėti vaizdo klipą, nei peržiūrint jį. Ne naujiena, kad ir kai kurie vaizdo įrašai yra reklama.

„Bing“ bei „Yahoo“ jau pradėjo testuoti galimybę vaizdo įrašuose esančią reklamą rodyti informacijos ieškantiems vartotojams. „Facebook“ bei „Twitter“ automatiškai paleidžia vaizdo įrašus ar judančius paveikslėlius, kai tik pro juos praslenkate informacijos sraute.

Panašu, kad šįkart kiek padvejojęs į šią rinką žengia ir milžinas, vardu „Google“. Vartotojams tai – galimybė patogiau gauti juos dominančią informaciją, verslui – nauja „AdWords“ galimybė, kuria privalote pasinaudoti. Pokyčių sulauksime jau netrukus, ruoškitės užkariauti savo potencialių klientų mobiliuosius telefonus judančiais vaizdais!

Dar neturite aplikacijos?

Jei iki šiol svarstėte, ar jūsų verslui pakanka tik interneto puslapio, pritaikyto kompiuteriams, atsiliekate bent keleriais metais. Ką daryti? Įšokti į lyderiaujančių puslapių gretas galite sukurdami savo verslui mobiliąją programėlę.

Mobiliesiems įrenginiams pritaikyti puslapiai veikia, tačiau ir juos matysime netolimoje ateityje vis rečiau. Vienintelė to priežastis – jie patogūs, bet ne tokie patogūs, kaip būtent pagal mobiliųjų vartotojų poreikius sukurta programėlė.

Skaitmeniniai asistentai

Paieškos variklių optimizavimo strategija Lietuvoje vis dar yra itin populiari, bent artimiausiu metu tai ir neturėtų keistis. Tačiau vis daugiau kalbų išmokstantys ir galių įgaunantys skaitmeniniai asistentai, tokie kaip „Siri“ ar „Cortana“, vartotojus privers informacijos ieškoti ir kitais būdais. Pasirūpinkite, kad 2016-aisiais jūsų verslas būtų lengvai pasiekiamas šiems asistentams.

Realus verslas virtualioje realybėje

2016-aisiais sulauksime proveržio virtualios realybės (VR) įrenginių rinkoje. Tai turėtų išjudinti kol kas vis dar miegantį milžiną.

Nauji žaidimai, nauji potyriai ir naujos reklamos verslui galimybės. „Oculus Rift“ ir kiti VR rinkos žaidėjai turėtų pristatyti naują interneto reklamos platformą, kuri bus integruota su socialinės medijos platformomis, vaizdo įrašų kanalais ir netgi tiesioginio žinučių siuntimo programėlėmis.

Daiktų internetas

„Adobe“ rinkodaros vadovas teigia, kad dėvimų technologijų populiarumas kitais metais išaugs net 26 procentais. Verslams tai reiškia, jog jie galės dar geriau suprasti vartotojų įpročius ir gauti apie juos dar daugiau informacijos.

Įsitikinkite, galbūt jūsų vartotojai bus vieni pirmųjų, kurie įsigis išmaniuosius laikrodžius ar kitus daiktus, valdomus internetu. Tokiu atveju jau kitąmet turite imtis veiksmų, jog dar būtumėte pirmieji, pritaikę savo produktus ar paslaugas jiems.

Investuokite protingai

Nėra būtina sekti konkurentų jau numintais takais – galbūt jūsų vartotojams reikia visai ko kito.

Jūsų klientai kartais net patys to nenutuokdami palieka daugybę informacijos, kuria turite pasinaudoti, – kada, kokiuose įrenginiuose, kuriose vietose jiems patogiausia naršyti ir sužinoti apie jūsų įmonę.

Aišku tik viena – didžioji dalis jų tikrai bus mobiliuosiuose įrenginiuose ir ši tendencija niekur nedings. Pasinaudokite specialistų patarimais, jų neignoruokite. Kitaip galite būti nustumti į interneto paraštes, kur jūsų niekas neras.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.