Adele koncertų bilietų pirkėjams – bloga žinia

Bilietus į atlikėjos Adele koncertus Europoje įsigijusių pirkėjų duomenys nutekėjo pašaliniams asmenims. Koncertų organizatorius teigia, kad tai susiję su techninėmis problemomis.

Adele gerbėjai graibsto bilietus į jos koncertus Europoje.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Adele gerbėjai graibsto bilietus į jos koncertus Europoje.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2015-12-01 15:06, atnaujinta 2017-10-01 20:33

Tai pastebėjo dalis pirkėjų, norėjusių įsigyti išankstinius bilietus į Adele koncertus, skelbia BBC. Jie teigia gavę prieigą prie kitų pirkėjų asmeninės informacijos.

Kiran Farmah iš Birmingemo teigė, kad jai buvo pasiūlyti bilietai į atlikėjos koncertą Glazge. „Man pavyko užsiregistruoti bilietų pirkimui, bet įsijungė kažkieno kito ekranas su jų kreditinės kortelės duomenimis ir namų adresu“, – teigė ji.

„Tas pat nutiko ir man. Rezervavau 4 bilietus į Glazgą, gavau du bilietus į Londoną su kažkieno kito vardu bei adresu“, – sakė Michaelas Crow.

Prekybą bilietais organizavusi kompanija „Songkick“ nurodė, kad situaciją aiškinasi. „Dėl milžiniško pirkėjų srauto šįryt dalis klientų galėjo per klaidą pamatyti ribotą kitų vartotojų profilių informaciją. Neturime duomenų, kad tokiu būdu būtų nutekėję kreditinių kortelių numeriai ar slaptažodžiai“, – nurodė kompanijos atstovai.

Saugumo konsultantas Grahamas Cluely incidentą buvo linkęs sieti su saugumo pažeidimu. „Toks dalykas turėtų būti neįmanomas, net jei tinklalapis labai apkrautas, – sakė jis. – Panašu, kad tinklalapio kodas turėjo saugumo spragų. Jis atskiria kitų vartotojų informaciją, kuri turėtų būti saugoma.“

Bilietus pirkusiems vartotojams jis patarė atidžiau stebėti savo banko sąskaitą, o pastebėjus įtartinus atsiskaitymus – kreiptis į banką.

Adele koncerto bilietus norėjo įsigyti ir BBC pramogų reporteris Ianas Youngsas, tačiau nesėkmingai. „Prisijungiau 8.57 val., patekau į virtualią eilę svetainėje – netikėta euforija, patekau. Pasirinkau du bilietus po 55 svarus Mančesteryje. Tačiau kitame ekrane man buvo pranešta, kad pasirinkau keturis bilietus po 95 svarus. Tikrai įsivėlė kažkokia klaida. Laikrodis tiksi, reikia greito sprendimo. Ar man ji patinka pakankamai, kad išleisčiau 380 svarų (plius mokesčiai) vietoje 110 svarų? Atsiprašau, Adele – ištrinu bilietus su viltimi, kad man bus leista pasirinkti kitus. Bet ne – mane išmeta iš pirkimo proceso ir numeta atgal į eilės galą. Dabar, praėjus pusantros valandos, vis dar laukiu eilėje, o svetainėje skelbiama, kad bilietų yra. Įtariu, jie suprato, kad sistemoje įsisuko gremlinas.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.