Ji bus praktiškai identiška esamai ir visiems pažįstamai socialinio tinklo platformai – vartotojai matys naujienų srautą, galės komentuoti ir „mėgti“ skelbimus, susirašinėti tarpusavyje ir kt. Tačiau bus keli smulkūs skirtumai.
„Negalėsite žaisti „Candy Crush“, – sakė „Facebook“ atstovas Julienas Codorniou. – Sakyčiau, „Facebook at Work“ bus pritaikyta apie 95 proc. esamų „Facebook“ funkcijų.“
„Facebook at Work“ naudotojai turės specialius profilius, kurie bus atskirti nuo jų privačių socialinio tinklo profilių. Kompanija taip pat žada išskirtinius produktus, tokius kaip saugumo įrankiai, išsami statistika ir pagalba, kurie veikiausiai bus apmokestinti.
Bandomoji darbui skirtos svetainės versija buvo testuojama nuo sausio mėnesio, ją nemokamai galėjo išbandyti kvietimą gavusios kompanijos.