„Indija įveikė simbolinę milijardo vartotojų ribą dar spalį, ir 2015 m. pabaigoje mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų skaičius siekė apie 1,1 mlrd., – R.S.Prasado žodžius cituoja agentūra. – Šiuo metu šalis užima antrą poziciją pagal šį rodiklį po Kinijos (1,3 mlrd.), toliau ryžtingai didindama abonentų bazę“.
Pasak ministro, stiprus protrūkis Indijos mobiliojo ryšio rinkoje pastebėtas po to, kai dvylika pagrindinių šalies operatorių ėmėsi drastiškai mažinti savo išlaidas ir paslaugų kainas, kurios šiuo metu pasaulyje yra vienos mažiausių.
Ryšių ministerijos duomenimis, Indija, kas ketvirtį papildanti savo rinką 10-15 mln. vartotojų, vien 2015 m. spalį užfiksavo 7 mln. naujų prisijungimų.
„Per pastaruosius 15 metų (nuo 2000 iki 2015 m.) Indijos mobiliosios telefonijos rinka šoktelėjo nuo 2 mln. iki per 1 mlrd. abonentų“, – sakė konsultacinės „Ipsos“ bendrovės Mumbajuje vadovas Bhaskeris Canagaradjou. Anot jo, tai sparčiausiai auganti rinka pasaulyje, savo augimo tempais lenkianti net Kiniją. Eksperto nuomone, mobiliosios telefonijos rinka Indijoje dar smarkiau augs, kai pasirodys 1 tūkst. rupijų (15 dolerių) kainuojantys telefonai, prieinami net vargingiems gyventojų sluoksniams.