Ką „Facebook“ planuoja šiais metais?

Kiekvieni metai atneša savų naujovių. Tas pats pasakytina ir apie socialinę mediją – populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ nežada užleisti pozicijų ir 2016-aisiais. Pernai paskelbęs apie gausybę pradėtų ir/ar įgyvendintų atnaujinimų (profilio video, 360 laipsnių vaizdo įrašai, įvairūs reklamos galimybių patobulinimai ir t.t.), šiemet „Facebook“ ir toliau stiprins savo įtaką socialinių tinklų pasaulyje ir artimiausių konkurentų neprisileis per arti.

Ambicingi „Facebook“ tikslai 2016-aisiais tikrai neleis mums nuobodžiauti.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Ambicingi „Facebook“ tikslai 2016-aisiais tikrai neleis mums nuobodžiauti.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Mantas Brazdžionis

Jan 14, 2016, 12:39 PM, atnaujinta Jun 11, 2017, 3:38 AM

Tačiau apie viską iš eilės:

1. Apsipirkinėjimas bus paprastesnis nei bet kada.

Apie daiktų nusipirkimą socialiniuose tinkluose kalbama jau kurį laiką. Ir ne tik kalbama – kasdien įvairiose platformose šalia reklamų galime pastebėti užrašus „Pirkti dabar“. Tačiau taip potencialus klientas tik nukreipiamas į elektroninę parduotuvę.

„Facebook“ nusprendė tuo neapsiriboti ir aktyviai kuria šiemet pasirodysiančią funkciją „Local Market“. Naujovės esmė paprasta – tiek pirkti, tiek parduoti daiktus bus galima neišeinant iš šio socialinio tinklo, tai yra tiesiogiai. Vartotojams nuo to tik geriau, nes apsipirkinėjimas bus ir greitesnis, ir patogesnis (vien jau dėl patogaus naršymo išmaniuosiuose telefonuose). Taip pat greitu metu galės džiūgauti ir smulkūs prekės ženklai, kurie neturi didelio biudžeto ir negali investuoti į modernias elektronines parduotuves.

2. Vaizdo įrašai prekės ženklų komunikacijoje.

Toli gražu nepakankamai prekės ženklų komunikacijoje naudojami vaizdo įrašai šiais metais naujienų sraute bus pastebimi dažniau. Kodėl? Nes „Facebook“ jiems skiria didelį dėmesį – neseniai pristatyta automatinio vaizdo įrašų rodymų funkcija, o užsienyje jau pasirodė tiesioginių vaizdo transliacijų galimybė (greitu metu ją išvysime ir Lietuvoje).

Dar pridėkime kelis kartus didesnį nei įprasto įrašo organinį (nemokamą) pasiekiamumą bei ypač gerą vartotojų nuomonę apie video turinį. Tad vaizdo įrašai įgauna vis didesnę galią.

3. „LinkedIn“ įgis rimtą konkurentą.

Šiam socialiniam tinklui „Facebook“ meta iššūkį – po ilgų mėnesių testavimų plačiajai visuomenei greit bus pristatyta nauja platforma, skirta profesionalams – „Facebook at Work“. Ji iš esmės turės beveik visas „Facebook“ funkcijas, tačiau, kaip ir „LinkedIn“, bus orientuota į darbą, o ne pramogas.

Šios platformos naudotojai galės naudotis išsamios statistikos galimybėmis bei kitomis papildomomis funkcijomis. Neabejotina, kad „Facebook“ skirs didelį dėmesį naujojo darbui skirto socialinio tinklo populiarinimui, tad „LinkedIn“ turės gerokai pasistengti, norėdamas išlaikyti savo pozicijas prieš netrukus startuosiančią alternatyvą.

4. Mobiliosios platformos.

Pastaraisiais mėnesiais net 320 tūkstančių (arba 40 proc.) Lietuvos vartotojų prie „Facebook“ kasdien prisijungdavo vien tik mobiliaisiais įrenginiais. Stulbinantys skaičiai, kurių augimas, panašu, ir toliau tik didės. Prekės ženklai, planuodami komunikacijos strategiją, į tai turėtų būtinai atsižvelgti.

5. „Messenger“ naujovės.

Šios programėlės šiemet laukia daug pokyčių. „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas praėjusią savaitę pranešė, jog „Messenger“ greitu metu pasipildys naujomis funkcijomis.

Per pastarąjį pusmetį programėlės naudotojų skaičius paaugo 100 milijonų, o toks vartotojų skaičiaus augimas skatina kūrėjus ir toliau ją tobulinti. Beje, vis dažniau šia programėle naudojasi ir verslas, tad bus atsižvelgta į jo poreikius – „Messenger“ taps nauja klientų aptarnavimo platforma su tokiomis funkcijomis, kaip pinigų persiuntimas.

Ambicingi „Facebook“ tikslai 2016-aisiais tikrai neleis mums nuobodžiauti – vartotojai gaus puokštę novatoriškų sprendimų, o prekės ženklai turės labiau pasukti galvą, kaip įtikti įnoringiems gerbėjams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.