Žaidimų kūrimo maratonas „Game Jam 2016“ – rekordinis

Sausio 29–31 dienomis visame pasaulyje vyko žaidimų kūrimo maratonas „Global Game Jam 2016“. Daugiau nei 36000 žaidimų kūrėjų ir entuziastų per 48 valandas sukūrė ir į maratono organizatorių sistemą įkėlė pusseptinto tūkstančio žaidimų. Maratonai vyko 93 pasaulio valstybėse, taip pat ir Lietuvoje.

Lietuvoje „LT Game Jam“ aplankė virš pusės tūkstančio žaidimų kūrėjų.<br>T.Bauro nuotr.
Lietuvoje „LT Game Jam“ aplankė virš pusės tūkstančio žaidimų kūrėjų.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-02-03 12:03, atnaujinta 2017-06-09 10:02

Žaidimų kūrimo maratonas „Global Game Jam“ organizuojamas kasmet, o jo tikslas – suartinti žaidimų kūrėjus, skatinti eksperimentinių idėjų įgyvendinimą, bendravimą ir bendradarbiavimą. Maratonas tradiciškai trunka apie dvi paras, o jo metu sukurti prototipai įkeliami į tarptautinę duomenų bazę, taigi renginio metu sukurti žaidimai tampa prieinami visiems norintiems juos išmėginti.

Oficiali šių metų renginio tema buvo ritualas ir nors žaidimų kūrėjai gali kurti kokius tik nori žaidimus, dauguma paprastai laikosi duotos temos. Nenuostabu, kad šiemet sukurtuose žaidimuose dominuoja religiniai ir socialiniai motyvai. Pasaulinio „Global Game Jam“ organizatoriai teigia, kad šių metų maratonas buvo rekordinis ir didžiausias istorijoje.

Lietuvoje „LT Game Jam“ vyko trijuose didžiausiuose Lietuvos miestuose, renginį aplankė virš pusės tūkstančio žaidimų kūrėjų.

„Pasaulinis šių metų „Game Jam“ pagerino daugumą ligšiolinių rekordų, o mes prie to tikrai prisidėjome. Nors šiemet sulaukėme panašaus dalyvių kiekio, kaip ir pernai, bet sukurtų ir į sistemą įkeltų žaidimų buvo daugiau. Per 48 valandas sukūrėme 92 žaidimus, o tai – naujas Lietuvos rekordas“, – „LT Game Jam 2016“ rezultatus komentavo Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos (LŽKA) valdybos pirmininkas Liudas Ubarevičius.

Jis pasakojo, kad Lietuvoje vykstančių maratonų metu paprastai visada pradedama kurti daug projektų, bet daugumos jų nepavykdavo išpildyti iki galo. Kūrėjams trūkdavo dailininkų, specialistų, galinčių dirbti su garsais, ir elementarių projekto vadybos įgūdžių. Šių metų „Game Jam“ tarsi perteikia Lietuvos žaidimų industrijos raidą, atsirado daugiau bendravimo tarp skirtingų sričių specialistų, kūrėjai profesionaliau valdo pradėtus projektus.

L.Ubarevičius teigė, kad nors šiemet kūrėjai turėjo tiek pat išteklių, pasiekti rezultatai yra kur kas geresni tiek kokybiniu, tiek kiekybiniu požiūriu.

„LT Game Jam“ metu kūrėjai į gautą užduotį pažvelgė su humoru. Vilniuje ypatingų renginio dalyvių simpatijų sulaukė žaidimas „Animal Exorcist“, kuriame siekiama išvyti piktąsias dvasias iš savo augintinių.

Vilniečiai ypač teigiamai įvertino ir satyrinį projektą pavadinimu „FU** Routine“. Tai – savotiškas pirmadienio imitatorius, kuriame susiduriame su šlykščiaisiais pirmadienio demonais.

Kaune daugiausiai dalyvių plojimų sulaukė viešpaties pasimatymų programėlės simuliacija „God Tynder“.

Peržiūrėti, atsisiųsti ir išmėginti maratono metu sukurtus žaidimus galite apsilankę „Global Game Jam“ tinklalapyje

Lietuvoje šį maratoną organizavo LŽKA kartu su „Game Insight“, kūrybine IT erdve „Blaster“ ir „Unity Technologies“. Renginį dalinai finansavo Lietuvos kultūros taryba.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.