„Teo“ klientai išsigando – prapuolė jų elektroniniai laiškai

Antradienio rytą dalis prie elektroninio pašto prisijungusių lietuvių sutriko: dėžutės buvo tuščios.

Atliekant profilaktinius sistemos priežiūros darbus „Teo“ duomenų centre, daliai centro klientų sutriko el. pašto paslaugų veikla.<br>„123rf.com“ nuotr.
Atliekant profilaktinius sistemos priežiūros darbus „Teo“ duomenų centre, daliai centro klientų sutriko el. pašto paslaugų veikla.<br>„123rf.com“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 9, 2016, 9:29 AM, atnaujinta Jun 8, 2017, 6:07 PM

„Nei juodraščių, nei išsiųstų, nei gautų laiškų nėra. Ne tik mano elektroniniame pašte, bet ir darbovietės“, – nerimavo lrytas.lt skaitytoja Valerija.

Pasirodo, su šia problema susidūrė ir daugiau vartotojų, kurie naudojasi „Teo“ elektroninio pašto paslaugomis „Takas“ ar „Zebra“.

„Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis nurodė, kad, atliekant profilaktinius sistemos priežiūros darbus „Teo“ duomenų centre, daliai centro klientų sutriko elektroninio pašto paslaugų veikla.

„Teo“ specialistai operatyviai išsprendė didžiąją sistemos sutrikimo problemų dalį, tačiau pavienių elektroninio pašto veikimo nesklandumų daliai verslo ir privačių klientų vis dar gali pasitaikyti“, – teigė A.Stasiulaitis ir pridūrė, kad su nesklandumais susidūrę vartotojai turėtų susisiekti su „Teo“ specialistais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.