„Nei juodraščių, nei išsiųstų, nei gautų laiškų nėra. Ne tik mano elektroniniame pašte, bet ir darbovietės“, – nerimavo lrytas.lt skaitytoja Valerija.
Pasirodo, su šia problema susidūrė ir daugiau vartotojų, kurie naudojasi „Teo“ elektroninio pašto paslaugomis „Takas“ ar „Zebra“.
„Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis nurodė, kad, atliekant profilaktinius sistemos priežiūros darbus „Teo“ duomenų centre, daliai centro klientų sutriko elektroninio pašto paslaugų veikla.
„Teo“ specialistai operatyviai išsprendė didžiąją sistemos sutrikimo problemų dalį, tačiau pavienių elektroninio pašto veikimo nesklandumų daliai verslo ir privačių klientų vis dar gali pasitaikyti“, – teigė A.Stasiulaitis ir pridūrė, kad su nesklandumais susidūrę vartotojai turėtų susisiekti su „Teo“ specialistais.