„Apple“ ištaisė klaidą „Error 53“

Kompanija „Apple“ ketvirtadienį galiausiai paskelbė sprendimą vartotojams, kurių išmanieji telefonai „iPhone“ tapo nebenaudojami dėl klaidos „Error 53“.

Dėl klaidos „Error 53“ įrenginiai, remontuoti ne „Apple“ salonuose, po remonto tapdavo beverčiai.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Dėl klaidos „Error 53“ įrenginiai, remontuoti ne „Apple“ salonuose, po remonto tapdavo beverčiai.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

iTouch.lt

Feb 19, 2016, 8:09 AM, atnaujinta Jun 7, 2017, 1:44 PM

Pastaroji klaida buvo rodoma tiems vartotojams, kurie bandė atnaujinti ar perrašyti programinę įrangą ir kurių įrenginiams neautorizuotame servise buvo atliktas „namų“ mygtuko ar su „Touch ID“ susijusių laidų remontas.

Ketvirtadienio vakarą „Apple“ išleido per programą „iTunes“ prieinamą „iOS“ versijos 9.2.1 atnaujinimą, kuris turėtų „prikelti“ beveik visus įrenginius, paveiktus šios klaidos.

„Mes atsiprašome už bet kokius nepatogumus. Ši apsauga buvo sukurta kaip gamyklos testas ir nebuvo skirta paveikti vartotojų. Vartotojai, kurie dėl šios klaidos mokėjo už negarantinį aptarnavimą, turėtų kreiptis į „Apple“ dėl kompensacijos“, – teigiama „Apple“ išplatintame pranešime.

iTouch.lt primena, kad skandalas, kuomet neautorizuoto serviso paslaugomis pasinaudoti sumanę vartotojai negalėjo pilnavertiškai naudotis įrenginiais, kilo dar vasario pradžioje. Prieš kiek daugiau nei savaitę buvo pasirodę pranešimų, kad dėl šios klaidos ketinama „Apple“ iškelti ieškinį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.