Sėkmės formulė: penki patarimai, kaip uždirbti „Instagram“

Telefono kamera kasdieniniame gyvenime vis dažniau keičia profesionalų fotoaparatą, o „Instagram“ tapo ne tik vartotojų pamėgtu mobiliosios fotografijos socialiniu tinklu, bet ir vieta, kur galima uždirbti. TV laidų vedėja, viena populiariausių Lietuvos instagramerių Gintarė Gurevičiūtė pristatė sėkmės šiame socialiniame tinkle formulę ir dalijosi patarimais, kaip pritraukti kuo daugiau „laikų“.

Atsistojusi prie kompiuterio moteris virto tikra populiarėjimo „Instagram“ guru.<br>„Huawei“ nuotr.
Atsistojusi prie kompiuterio moteris virto tikra populiarėjimo „Instagram“ guru.<br>„Huawei“ nuotr.
Gintarės Gurevičiūtės rankose ne pristatytas „Huawei P9“, o milžiniškas „Huawei Mate 8“.<br>„Huawei“ nuotr.
Gintarės Gurevičiūtės rankose ne pristatytas „Huawei P9“, o milžiniškas „Huawei Mate 8“.<br>„Huawei“ nuotr.
Gintarė savo telefone žiūri į savo asmenukę „Instagram“.<br>„Huawei“ nuotr.
Gintarė savo telefone žiūri į savo asmenukę „Instagram“.<br>„Huawei“ nuotr.
Prietemoje G.Gurevičiūtę užfiksavau naujuoju „Huawei P9“, įjungęs nespalvoto vaizdo kamerą.<br>A.Lukošiaus nuotr.
Prietemoje G.Gurevičiūtę užfiksavau naujuoju „Huawei P9“, įjungęs nespalvoto vaizdo kamerą.<br>A.Lukošiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2016-04-24 06:36, atnaujinta 2017-05-27 20:47

Telefono „Huawei P9“ su dviguba „Leica“ kamera pristatymo metu Vilniuje surengtose fotografavimo dirbtuvėse mados fotografas Gediminas Žilinskas rodė, kaip išmanusis telefonas jau gali atlikti ne vieną profesionalaus fotoaparato funkciją, o Gintarė Gurevičiūtė – kaip išmaniu telefonu darytų nuotraukų kėlimas į „Instagram“ gali virsti pajamų šaltiniu. Ji pademonstravo gilų šio verslo paslapčių išmanymą.

„Iš pradžių galvojau, kad „Instagram“ yra tik programėlė, leidžianti dėti gražius filtrus ant nuotraukų. Ten pagražindavau savo nuotraukas ir dėdavau jas į „Facebook“. Taip dariau gal metus, kol lankantis JAV man pasakė, kad „Instagram“ yra socialinis tinklas, o „Facebook“ jau praranda populiarumą.

Jau tuo metu turėjau „Instagram“ 1000 sekėjų. Tuomet pradėjau savo nuotraukas kelti ten, o į „Facebook“, kur turėjau daugybę sekėjų, dėti nuorodas. Po kelerių metų jau turiu daugiau nei 45 tūkst. sekėjų „Instagram“. 79 proc. jų yra iš Lietuvos, užsienyje daugiausia Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Norvegijoje, JAV“, – rodydama savo „Instagram“ paskyros populiarėjimo grafiką pasakojo Gintarė Gurevičiūtė.

Tačiau mums, kurie taip stengiasi kelti kuo geresnes nuotraukas, bet tesulaukia vieno kito pagyrimo, įdomiausia, ką daryti, kad pasiektume kuo daugiau. Štai kelios žinovės įžvalgos iš asmeninės patirties.

1 sėkmės formulė: asmenukės 

„Pastebėjau, kad sekėjams labiausiai patinka asmenukės. Galiu įdėti pačią geriausią profesionalaus fotografo darytą nuotrauką, tačiau net nelabai kokybiška asmenukė sulauks kur kas daugiau dėmesio. Todėl ir mano pačios profilyje jų yra apie 80 proc.“, – rodydama keturias daugiausia „laikų“ surinkusias savo nuotraukas (kiekviena – apie 3000) sakė G.Gurevičiūtė.

Beje, nemanykite, kad tai galioja tik merginoms. Tarp populiariausių Lietuvos instagramerių abiejų lyčių atstovų yra po lygiai, o pirmauja Jonas Valančiūnas.

Mūsų kukliu spėjimu asmenukių populiarumą sąlygoja jų intymumas. Stebėtojui svarbu, kad tarp jo ir fotografijos nėra jokio kito asmens (fotografo) ir žmogų jis mato taip, kaip save nori matyti jis.

2 sėkmės formulė: natūralumas 

„Žmonėms nelabai patinka bet kokie nuotraukų pagražinimai. Daugiausia „patinka“ spaudžia po nuotraukomis, kurias pažymiu “be filtro“ (#nofilter) ir „be makiažo“ (#nomakeup). Tačiau yra ir populiarūs filtrai. Populiariausi „Instagram“ tinkle – „Ludwig“ ir „Clarendon“.

Mūsų kukli pastaba – persistengti su natūralumu nereikia. Vartotojai nori galvoti, kad tai – natūrali nuotrauka. Tai nereiškia, kad vartotojai nori matyti visus įmanomus trūkumus, kuriuos gali ištaisyti šiek tiek makiažo. Vyrams čia kažką patarti neapsiimsime.

3 sėkmės formulė: laikas ir nuoseklumas 

„Laikas labai svarbus, keliant nuotraukas į šį socialinį tinklą. Man rodos, kad geriausias laikas – nuo 8 val. ryto, kai visi vyksta į darbus. Arba vakare tarp 20-22 val. po darbų. Tai pat, žinoma, savaitgalio vakarai.

Be to, svarbu nuotraukas kelti nuosekliai ir reguliariai. Jei tik kažkiek laiko praleidi, nekeli naujų, tavo nuotraukas pradės ir sekėjams rodyti mažiau.“

4 sėkmės formulė: prasmingumas 

„Jei nuotrauka ne tik graži, bet perteikia ir kažkokią žinutę, ji sulauks daugiau reakcijos. Kelios mano asmenukės yra labai populiarios, tačiau populiariausia ta, kur daliju maltiečių ordino sriubą. Žmonėms patinka, kai darai prasmingus darbus.

Žinoma, jei žinutė bus nenuoširdi, perlenkta, rezultatas gali būti priešingas. Kai jau supratau, kad „Instagram“ yra stiprus įrankis, pradėjau prie kiekvienos nuotraukos rašyti sentencijas anglų kalba.“

5 sėkmės formulė: kas patinka visiems 

„Daugumai patinka gėlės. Tad nuotraukos su gamtos elementais – pavyzdžiui, žydinčiomis sakuromis – tikrai sulauks dėmesio. Taip pat visada populiarios nuotraukos su žinomais žmonėmis, nes jas pastebės ir kiti sekėjai. „Instagram“ tinkle labai svarbu pagauti momentą. Nuotraukas dažnai reikia skelbti iškart“, – sako G.Gurevičiūtė.

Mūsų kuklia nuomone, geras išmanusis telefonas su gera asmenukių kamera su šia užduotimi susidoros geriau. Vyras gali žavėti ir savo baisumu, o moteriai tikrai pravers grožio funkcija. Taip ir akys švytės, ir oda bus lygi ir meluoti rašant „be makiažo“ nereikės.

Ne formulė: pinigai

Kokia nauda iš populiarumo „Instagram“? Turėdamas daug ištikimų sekėjų čia gali tiesiog uždirbti pinigų.

„Pasaulyje daugybė žmonių gyvena tik iš to, kad dirba socialiniame tinkle. Deda nuotraukas, kaupia populiarumą ir gauna pinigų už reklamas. JAV daugybė agentūrų dirba tik su socialiniais tinklais. Ten žmonės mato instagramerių populiarumą, jų auditoriją ir kreipiasi užsakydami reklamą.

Kreipiasi prašydami, kad nusifotografuotum su vienu ar kitu produktu, ir už tai moka pinigus“, – pasakojo Gintarė Gurevičiūtė.

Taigi, asmenukės nėra tuščias laiko gaišimas, ką besakytų tėvai ir seneliai. Tiesiog reikia turėti pakankamai daug gerbėjų ir tinkamą kokių nors produktų reklamai įvaizdį.

Bėgu pasidažysiu ir nusifotografuosiu su kokiu nors geru filtru. Svarbu neužmiršti prirašyti… kaip ten? #nomekup #nofilter! Įdomu, o #nohair, jei fotografuosiu su dviguba „Leica“ kamera ir grožio funkcija, padės uždirbti daugiau?

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.