Analogų pasaulyje neturintis maisto užsakymo puslapis Eatmorechicken.lt už kiekvieną užsakymą ir sėkmingą draugo pakvietimą vartotojams suteiks taškų, kuriuos jie galės iškeisti į maistą. Už pirmą kiekvieno produkto užsakymą ir daugybę kitų veiksmų žaidėjai gaus specialius lipdukus, kuriuos galės kolekcionuoti ir konkuruoti su draugais, kas daugiau jų surinks.
Tendencijos rodo, kad socialinių tinklų vartotojai linkę išnaudoti savo kontaktus rinkodaros veiksmuose ir gauti už tai atlygį. Skirtingai nuo lojalumo skatinimo kampanijų, kai už pirkimą žmonės gauna lipdukus ar kaupia akcijos taškus, kuriuos keičia į nuolaidas, Eatmorechicken.lt žaidimo taisyklės apdovanoja už kiekvieną naują veiksmą. Taigi žaidėjo tikslas yra ne kuo daugiau nupirkti, bet kuo daugiau išbandyti.
Išskirtinis žaidimo elementas – turinys, kurį vartotojas gauna su pirmuoju užsakytu produktu. Už kiekvieno produkto paragavimą vartotojas gauna iliustruotas istorijas, susijusias su produkto personažo linija. Žaidimo eigoje duodami produkto lipdukai atskleidžia po mažą personažo istorijos dalį iš kurių susideda vienas serialas.
Į naująją sistemą integruotas virtuvės užsakymų ir verslo valdymas. Kai kas nors užsisako maistą, virtuvė apie tai sužino tą pačią minutę. Ir darbas prasideda: užsakymas priimamas, kepamas ir vežamas. Vartotojas gauna pranešimą apie dabartinę savo užsakymo eigą. Tai padeda ne tik klientui planuoti savo laiką, bet ir įmonės vadovams realiuoju laiku matyti kiek ir kokiu greičiu vyksta užsakymai.
Sistema iš esmės keičia įmonės rinkodaros strategiją. „Radome būdą, kaip socialinį tinklą paversti integruotu pardavimų ir komunikacijos kanalu, kuriame vartotojai patys būtų suinteresuoti kviesti savo draugus, susimesti taškus ir imti nemokamus pietus. Aiškiai matome, kad prekės ženklas virto socialinės medijos kanalu“, – teigė „Su Vištiena“ direktorius Andrejus Sereika.