„Mezon“ klientai pasimetę: kas vyksta su internetu?

Dalis mobiliojo interneto „Mezon“ vartotojų jau kelias dienas negali prisijungti prie interneto. Aiškėja, kad į ryšio tiekėjo tinklą buvo įsilaužta, o paskleistas virusas pažeidė vartotojų turimą įrangą.

Iki trečiadienio vakaro buvo sutaisyta maždaug pusė pažeistų įrenginių. Likusiųjų problemas tikimasi išspręsti per šią savaitę.<br>123rf nuotr.
Iki trečiadienio vakaro buvo sutaisyta maždaug pusė pažeistų įrenginių. Likusiųjų problemas tikimasi išspręsti per šią savaitę.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 18, 2016, 5:22 PM, atnaujinta May 25, 2017, 3:48 AM

„Nesuprantu – man penktą dieną neveikia „Mezon“ internetas, o kiek skambinu, gaunu tą patį atsakymą: „Laukite, mums reikia asmeniškai patikrinti kiekvieną klientą ir tai vyksta ne taip greitai.“ Sutartyje parašyta, kad gedimus šalins per 24 val., dabar esu visiškai atskirtas nuo pasaulio. Negaliu nei elektroninio laiško išsiųsti, nei televizijos pažiūrėti, nei dirbti. Svarbiausia, nesulaukiu kažkokio aiškaus atsakymo – kas atsitiko ir kada likviduos gedimą“, – skundėsi Širvintų rajone gyvenantis Algirdas Miliukas.

Sužinoti šių gedimų priežastį daug laiko neprireikė: „Mezon“ interneto svetainėje pateikiama informacija apie patirtą išorinę kenkėjišką ataką. Šis incidentas įvyko dar gegužės 14 dieną.

Paslaugą teikiančios bendrovės „Lietuvos radijo ir televizijos centras“ Komunikacijos vadovė Vaida Burvienė nurodė, kad įsilaužėliai pažeidė per 3 tūkst. interneto „Atrask“ ir „Erdvės“ klientų įrangą. Ji pabrėžė, kad nukentėjo tik „Wi-Fi“ technologijos pagrindu internetu besinaudojantys klientai, o nei LTE, nei „WiMax“ vartotojai nesklandumų nepatyrė.

„Šiuo metu dedamos visos pastangos, kad problema būtų išspręsta ir interneto veikimas būtų atstatytas. Mūsų specialistai važiuoja pas klientus arba nuotoliniu būdu tvarko viruso pažeistą įrangą“, – teigė V.Burvienė.

Anot jos, iki trečiadienio vakaro buvo sutaisyta maždaug pusė pažeistų įrenginių. Likusiųjų problemas tikimasi išspręsti per šią savaitę.

„Metėme visas pajėgas, specialistai dirba iki 22 valandos. Sunkumų kyla dėl to, kad mūsų klientai yra išsibarstę po visą Lietuvą, gyvena užmiesčiuose, sodybose, taigi aplankyti visus nėra taip paprasta ir ne visada galime remontą atlikti nuotoliniu būdu“, – pridūrė V.Burvienė.

Ironiška, kad apie gedimą pranešimas skelbiamas įmonės interneto svetainėje – juk netekę interneto ryšio klientai negalės prie jos prisijungti ir sužinoti, kodėl tas interneto ryšys dingo. Tačiau V.Burvienė paaiškino, kad vartotojai į „Mezon“ tinklalapį gali užsukti ir naudodamiesi, pavyzdžiui, mobiliuoju internetu ar darbe. Be to, klientai apie gedimus yra asmeniškai informuojami SMS žinutėmis ir el. paštu, pranešimas apie tai skelbiamas ir visiems, paskambinusiems į kontaktų centrą.

V.Burvienė įmonės vardu atsiprašė vartotojų už patirtus nepatogumus ir pridūrė, kad už tas dienas, kai neturėjo interneto, jiems bus kompensuota pagal sutartyje numatytas sąlygas. Taip pat, jei yra galimybė, klientams siūlomas pakaitinis 4G mobilusis internetas, kol bus atstatyta jų įranga.

Daugiau informacijos, kaip elgtis šią problemą patyrusiems „Mezon“ klientams, rasite čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.