„Norime priminti, kad oficialų „Lidl Lietuva“ puslapį rasite adresu www.facebook.com/LidlLietuva. Į jį galima patekti ir tiesiogiai per mūsų svetainę. Labai džiaugiamės, kad per tris savaites pavyko sukurti didelę ir aktyvią virtualią bendruomenę, kurios klausimai bei komentarai padeda mums nuolat tobulėti“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.
Prekybos tinklo išplatintame pranešime nurodoma, kad paprasčiausias būdas, kaip atskirti sukčių kuriamas „Lidl Lietuva“ paskyras „Facebook“ nuo tikrosios – sekėjų skaičius. Ir čia į Lietuvą atėjęs socialinis tinklas muša visus rekordus – per kelias savaites spėjo surinkti per 35 tūkst. sekėjų, kurių skaičius nuolat auga.
Kol kas mūsų apžiūrėtos netikros lietuviškos „Lidl“ paskyros neatrodo pavojingos – tai tiesiog tušti „Facebook“ puslapiai. Neatrodo, kad jų kūrėjams būtų pavykę ir pritraukti bent kiek daugiau sekėjų – jų skaičius tose paskyrose svyruoja nuo nulio iki poros šimtų.
Tokio tipo paskyros gali būti kuriamos arba siekiant pritraukti daugiau gerbėjų ir vėliau juos „parduoti“, arba norint turėti legaliai atrodančią platformą, kurios vardu vėliau galima bus kviesti žmones dalyvauti konkursuose ar užsiimti kita veikla internete, kuri gali nešti naudos sukčiams ir kelti pavojų vartotojų kompiuterių saugumui.