A.Toliatas turėjo problemą: kiekvieną sekmadienį jis išsiųsdavo per 500 SMS žinučių parapijiečiams su priminimu apsilankyti bažnyčioje. Pačiam išsiųsti tokį kiekį žinučių rankiniu būdu ne tik nepatogu, bet ir atima daug laiko. Todėl kunigas kreipėsi į operatorių – galbūt yra paprastesnis būdas?
Jam buvo pasiūlyta naudotis paslauga „SMS verslui“ (ja gali naudotis ir privatūs klientai). Apsilankius savitarnos svetainėje tereikia įvesti žinutės tekstą ir išsiųsti iš anksto sudarytai adresatų grupei. Kelios minutės – ir tikintieji informuoti.
Problema ta, kad tokiu būdu siunčiamos SMS yra mokamos: viena žinutė kainuoja 0,0145 euro be PVM. Siunčiant 500 žinučių keturis kartus per mėnesį, toks paraginimas ateiti melstis ir aukoti kainuoja apie 35 eurus (įskaičius PVM).
Kunigas dar sykį kreipėsi į operatorių, siūlydamas sudaryti „barterį“.
„Galėčiau pasiūlyti visiems „Tele2“ darbuotojams pirmenybę prie klausyklos, taip pat eilėje prie Komunijos. Kasmėnesines Mišias „Tele2“ darbuotojams ir vartotojams už jų sveikatą ir ilgus gyvenimo metus. Darbuotojams – paskaitų ciklą apie vertybes“, – kunigo pasiūlymą savo „Facebook“ paskyroje persakė „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.
Jis teigė, kad šio pasiūlymo kompanija negalėjo atsisakyti: „Skaičiuokite patys: investicija – 35 eurai per mėnesį, arba 420 eurų per metus. Rezultatas – klientai gyvens ilgiau. Vadinasi, ir mūsų paslaugomis naudosis ilgiau. Ir mokės visą tą ilgesnį gyvenimą pagal sąskaitas. Imam!“