Turnyras unikalus ne tik dėl jo veiksmo vietos – Obuolių salos, tačiau ir tuo, kad vietoj įprastinio LAN ir belaidžio interneto buvo naudojama „Tele2“ 4G technologija. Ji, beje, buvo naudojama ne tik tam, kad būtų užtikrintas žaidėjams reikalingas interneto ryšys, bet ir tiesioginėms transliacijoms internetu bei per televiziją.
Atrankinėse varžybose beveik 700 dalyvių iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos kovėsi dėl galimybės papulti į LAN finalą Obuolių saloje, į kurią pateko tik po keturias stipriausias komandas iš „Counter Strike: Global Offensive“, „HearthStone“ ir „League of Legends“ disciplinų. Bendras prizinis turnyro fondas sudarė daugiau kaip 6000 eurų, o „GSL Baltics Samsung Challenge“ pusfinaliai ir finalai buvo transliuojami tiesiogiai per „Sport 1 HD“ televizijos kanalą.
„Mūsų kompanija – pirmoji pasaulyje, kuri surengė e. sporto turnyrą nutolusioje nuo civilizacijos vietoje ir naudojant tik „Tele2“ 4G internetą. Šiuo renginiu mes parodėme, kaip glaudžiai susijęs e. sportas ir šiuolaikinė kultūra“, – sakė Ignatas Bobrovičius, „Game Show Media Holding“ atstovas.
„Game Show“ – viena stambiausių e. sporto turnyrų organizatorių NVS ir Rytų Europoje, įkūrusi pirmąjį e. sporto TV kanalą už Pietų Korėjos ribų. Kompanija jau yra organizavusi daugiau kaip 25 e. sporto renginius, o juose apsilankė daugiau kaip 450 000 žmonių.