„Pokemon Go“ turi kažko imtis: žaidėjai praranda susidomėjimą

Visame pasaulyje staigiai išpopuliarėjęs žaidimas „Pokemon Go“ praranda žaidėjų susidomėjimą – praėjus mėnesiui nuo išleidimo, ir pokemonų gaudytojų skaičius, ir jų praleidžiamas laikas, ir kiti parametrai gerokai suprastėjo.

Rugpjūtį „Pokemon Go“ žaidėjų skaičius smuko daugiau nei ketvirtadaliu.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Rugpjūtį „Pokemon Go“ žaidėjų skaičius smuko daugiau nei ketvirtadaliu.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 25, 2016, 12:29 PM, atnaujinta May 14, 2017, 11:15 PM

Liepos pradžioje išleistą žaidimą tą mėnesį žaidė beveik 45 mln. vartotojų kasdien. Tačiau rugpjūtį šis skaičius sumažėjo daugiau nei ketvirtadaliu iki maždaug 30 mln. žaidėjų.

Ekspertai prognozuoja, kad susidomėjimas slops ir toliau, kadangi nauji atsisiuntimai, įsitraukimas ir vartotojų praleidžiamas laikas žaidžiant taip pat pastebimai sumažėjo. Tokius duomenis pateikia „Sensor Tower“, „SurveyMonkey“ ir „Apptopia“.

Su jais susipažinę „Bloomberg“ žurnalistai nurodo, kad kitos populiariausios programėlės, tokios kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Snapchat“ gali ramiau atsikvėpti – pokemonų gaudytojai tokios didelės grėsmės jiems nebekelia.

Visgi žaidimo kūrėja „Niantic“ žada dar nustebinti žaidėjus. Jau netrukus bus išleistas atnaujinimas, kurį įsidiegę „Android“ ir „iOS“ naudotojai galės lengviau suprasti, kuriuos pokemonus naudingiau pasirinkti dvikovoms arenose. „Niantic“ užsimena, kad ateityje turės dar įdomesnių naujovių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.