Liepos pradžioje išleistą žaidimą tą mėnesį žaidė beveik 45 mln. vartotojų kasdien. Tačiau rugpjūtį šis skaičius sumažėjo daugiau nei ketvirtadaliu iki maždaug 30 mln. žaidėjų.
Ekspertai prognozuoja, kad susidomėjimas slops ir toliau, kadangi nauji atsisiuntimai, įsitraukimas ir vartotojų praleidžiamas laikas žaidžiant taip pat pastebimai sumažėjo. Tokius duomenis pateikia „Sensor Tower“, „SurveyMonkey“ ir „Apptopia“.
Su jais susipažinę „Bloomberg“ žurnalistai nurodo, kad kitos populiariausios programėlės, tokios kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Snapchat“ gali ramiau atsikvėpti – pokemonų gaudytojai tokios didelės grėsmės jiems nebekelia.
Visgi žaidimo kūrėja „Niantic“ žada dar nustebinti žaidėjus. Jau netrukus bus išleistas atnaujinimas, kurį įsidiegę „Android“ ir „iOS“ naudotojai galės lengviau suprasti, kuriuos pokemonus naudingiau pasirinkti dvikovoms arenose. „Niantic“ užsimena, kad ateityje turės dar įdomesnių naujovių.