Nauja tvarka leis taupyti darbuotojų ir klientų laiką, o sutarčių spausdinimo ir transportavimo atsisakymas prisidės prie gamtos apsaugos. Klientai pasirašytas sutartis galės gauti elektroniniu paštu ir visada pasiekti savitarnos sistemoje internete.
Elektroninės sutartys jau sudaromos Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Marijampolės, Alytaus, Plungės, Šilutės, Prienų, Druskininkų, Utenos, Ukmergės ir Jonavos „Tele2“ salonuose. Sistema veikia beveik pusėje, 30-yje, operatoriaus salonų, atnaujintos 82 konsultantų darbo vietos.
Iki metų pabaigos sistema bus įdiegta visuose 69 „Tele2“ salonuose Lietuvoje.
„Inovacijos turi taupyti laiką ir pinigus, kuriuos galima skirti tam, kas iš tiesų svarbu. Didžiausia naujos sutarčių sudarymo tvarko nauda bus tai, kad specialistai galės skirti laiką ne sutarčių spausdinimui ir administravimui, o bendravimui su klientais“, – sakė Remigija Mikolaitienė, kredito procedūrų kontrolierė.
Visos anksčiau sudarytos popierinės sutartys su klientais galios iki jose numatyto termino, o naujos sutartys bus pasirašomos tiktai elektronine forma. Planuojama, kad po 2018 metų absoliuti dauguma popierinių sutarčių su privačiais klientais bus pasibaigusios ir liks tiktai sudarytos elektronine forma.
Reaguodama į konkurentės žinią, kompanija „Teo“ išplatino pranešimą, kuriame nurodė, kad jos klientai visoje Lietuvoje e. sutartis pasirašo nuo šių metų vasario mėnesio. „Šia galimybe daugiausiai naudojasi privatūs klientai. Dėl skirtingų verslo valdymo procesų, e. sutartis sudariusiems verslo klientams papildomai siunčiame ir popierinį darbų aktą. Pasirašyti sutartis popieriniu formatu vis dar svarbu daliai mūsų klientų, todėl jų pageidavimu turime ir šią galimybę“, – nurodė kompanijos atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.