Vartotojai skundėsi, kad nuolatiniai raginimai atsinaujinti į „Windows 10“ juos erzino. Maža to, nors šiuos pranešimus jie nuolat išjungdavo, kai kuriais atvejais „Windows 10“ vis tiek įsidiegdavo automatiškai.
„Įsidiegus šiai operacinei sistemai, vartotojai pranešė apie įvairiausias problemas, pavyzdžiui, neveikiantį spausdintuvą, „Wi-Fi“ ryšį, garsiakalbius, prarastus failus ir el. pašto paskyras, o svarbiausia – gedimus, už kurių taisymą vartotojai turėjo susimokėti“, – rašoma „Which?“ pranešime.
Organizacija taip pat skelbia sulaukusi skundų dėl prasto „Microsoft“ vartotojų aptarnavimo, siekiant išspręsti kilusius keblumus.
„Which?“ birželio mėnesį atliko apklausą, kurioje dalyvavo 5,5 tūkst. žmonių. Paaiškėjo, kad iš 2,5 tūkst. vartotojų, kurie atnaujino operacinę sistemą į „Windows 10“, 12 proc. nusprendė grįžti į buvusią versiją.
„Mes pasitikime kompiuteriais kasdien, taigi kai jie nustoja veikti, tai nervina ir kelia stresą. Daug žmonių susidūrė su problemomis naudodamiesi „Windows 10“, taigi, mūsų nuomone, „Microsoft“ turėtų labiau pasistengti sprendžiant jų problemas“, – teigė „Which?“ atstovas Alexas Neillas.
„Microsoft“ savo produktą gina ir pabrėžia, kad su nesklandumais susidūrę vartotojai visada gali gauti nemokamą pagalbą internetu ar telefonu.
„Windows 10“ atnaujinimas – tai pasirinkimas, skirtas tam, kad vartotojai galėtų naudotis pačia saugiausia ir produktyviausia „Windows“ versija“, – BBC teigė kompanijos atstovas.
Operacinė sistema „Windows 10“ buvo išleista 2015 metų liepos mėnesį. Esamiems „Windows 7“ ir „Windows 8.1“ vartotojams „Microsoft“ vienerius metus leido nemokamai atsinaujinti į „Windows 10“.
Korporacija sulaukė skundų ne tik dėl primygtinio šios operacinės sistemos brukimo ir kompiuterių gedimų, bet ir dėl perdėto vartotojų duomenų rinkimo.