Griaus mitus apie žaidimus

Ar kada nors susimąstėte apie žaidimų teikiamą naudą, arba kodėl žaidimai taip traukia šiuolaikinį jaunimą? Galbūt visada svajojote sukurti savo kompiuterinį žaidimą, tačiau nežinojote, nuo ko pradėti ir į ką svarbu atkreipti dėmesį?

Praėjusiais metais „GameOn“ konferencija sklaidė mitus apie kompiuterinių žaidimų pasaulį.
Praėjusiais metais „GameOn“ konferencija sklaidė mitus apie kompiuterinių žaidimų pasaulį.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-10-03 16:27, atnaujinta 2017-05-11 13:33

GameOn“ metu vyksianti dviejų dalių konferencija, kurią pristato lietuvių žaidimų kūrėjų studija „Nordcurrent“, padės susipažinti su žaidimų kultūra iš arčiau, išsklaidyti su žaidimais susijusius baubus, o naujuosius kompiuterinių žaidimų kūrėjus pakvies susipažinti su žaidimų industrijos žvaigždėmis ir jų darbo subtilybėmis.

Praėjusiais metais „GameOn“ konferencija sklaidė mitus apie kompiuterinių žaidimų pasaulį – buvo nagrinėtos edukacijos, virtualios realybės ir ateities žaidimų temos. Po sėkmingo debiuto, šiemet buvo nuspręstą konferencijos programą padalinti į dvi dalis, dar labiau išplėsti ir ant konferencijos scenos sutalpinti dar daugiau įdomių asmenybių ir istorijų.

Pramoginė konferencija, šiemet simboliškai pavadinta „Žaidžia visi“, kaip ir pernai, bus orientuota į svarbių klausimų apie žaidimų kultūrą gvildenimą. Dviejų dienų programoje galėsime išgirsti gerai žinomų žmonių pranešimus apie pavojus ir džiaugsmus virtualiuose pasauliuose bei išsamiau susipažinti su žaidimų perteikiamomis idėjomis.

„TEDxVilnius“ organizatorė Justė Stašelytė, šiemet dirbanti su „Žaidžia visi“ konferencija, pasakojo, kad viena aktualiausių šių metų temų yra žaidimai ir edukacija. „Spartėjantis technologinis progresas neišvengiamai paveikia vis daugiau namų ūkių, mokyklų ir universitetų. „GameOn“ konferencijos pranešėjai ir ekspertų diskusijos padės suprasti žaidimų rolę mokymosi procese, išsiaiškinti, kurios žaidimų savybės teikia daugiausiai naudos“ – pasakojo J.Stašelytė.

Savo kasdieniais rūpesčiais ir išgyvenimais „GameOn“ konferencijoje dalinsis ir Lietuvos žaidėjų auditorijai gerai žinomi „Youtube“ ir „Twitch“ transliuotojai. Diskusijų metu bus aptartos jų populiarumo priežastys, aiškinamasi, ar „Youtube“ iš tiesų gali suduoti rimtą smūgį televizijai, nes su žaidimais susijęs turinys nuolat gerina „Youtube“ rekordus, o populiariausi pasaulio filmukų kūrėjai yra žaidėjai.

„GameOn“ konferencijos metu įvyks unikali diskusija, kurioje dalyvaus Lietuvos „Youtube“ žvaigždė Rapolas „MrRapolas“ Čepys ir Petteris Henrikssonas iš „Landfall Games“. Šioje studijoje kuriamas žaidimas, „Youtube“ dėl žvaigždžių surinko net 120 milijonų peržiūrų per nepilnus du mėnesius, tad kyla klausimai, kaip savo santykius vertina vaizdo filmukų ir žaidimų kūrėjai? Žvelgiant iš šalies, abi pusės gyvena tobuloje simbiozėje, tačiau ar ji iš tiesų vienodai naudinga abiem pusėms?

Viską vainikuos klausimų-atsakymų sesija su žinomais žaidėjais, tokiais kaip Gediminas „Vėjavaikis“ Gabalis, Aldona „Paikutė“ Balčikonytė, Greta „Gretasweet“ Ambrazevičiūtė bei daugeliu kitų žinomų Lietuvos „Youtube“ ir „Twitch“ transliuotojų.

Į šių metų „GameOn“ renginį pavyko prisikviesti ir neeilinių pranešėjų – Joostas van Dongenas, dirbantis „Ronimo Games“ kompanijoje, skaitys pranešimą žaidimų kūrėjų konferencijoje, tačiau pramoginės konferencijos žiūrovai taip pat galės pasigrožėti asmeniniu jo projektu „Cello Fortress“. Kaip pasakoja pats kūrėjas, šis naujas žaidimas gali būti valdomas violončele, o kaip tai veikia galėsite pamatyti „Žaidžia visi“ konferencijos metu.

Muzikinę temą praplės ir Žygimantas „Mesijas“ Kudirka – nedaugelis žino, kad šis žinomas Lietuvos atlikėjas nuo mažens rašė apžvalgas apie kompiuterinius žaidimus ir buvo vienas mėgiamiausių „VA PlayStation“, „PC Klubo“ ir „Game.exe“ autorių. Dar mažiau žmonių žino, kad vienas pirmųjų jo muzikinių kūrinių buvo sukurtas naudojant „PlayStation“ konsolę, o įrašai saugomi šiai konsolei skirtose atminties kortelėse.

Konferencijoje netruks ir netiesiogiai su žaidimais susijusių temų. Vienas „Herolab“ parduotuvės įkūrėjų Tomas Jacevičius papasakos apie savo aistrą kolekcionuoti žaidimų herojų statulėles. Lietuvoje kolekcinių statulėlių mados dar nėra prigijusios – daugeliui jos vis dar atrodo it egzotika. „GameOn“ lankytojai turės unikalią progą ne tik susipažinti su šia subkultūra, bet ir laimėti prizų. Tuo metu „Dreamerlink“ komanda iš Vilniaus pristatys savo idėją perkelti avatarus ne tik į virtualią realybę, o dar geriau – į specialiai žaidėjams pritaikytą socialinį VR tinklą.

Arvydas Žemaitis, kuris yra vadinamas vienu sėkmingiausių Lietuvos žaidimų kūrėjų, o jo sukurtas žaidimas „Shoppe Keep“ yra ypač palankiai vertinamas žaidėjų iš viso pasaulio, „GameOn“ scenoje papasakos apie žaidimo plėtros planus ateičiai. Įdomu tai, kad „Shoppe Keep“ taip pat keliauja į virtualiąją realybę, tad Arvydas kalbės mūvėdamas virtualios realybės įrangą ir demonstruos išskirtinius savo žaidimo bruožus.

Nepamiršti bus ir tie, kas domisi žaidimų kūrimu ar žaidimų industrijos užkulisiais. „GameOn“ konferencijos metu bus surengta diskusija su pasaulinę šlovę pelniusiais Lietuvos žaidimų kūrėjais, kurie aptars šio amato subtilybes ir galimybes Lietuvoje.

Konferencija sieks aprėpti platų temų spektrą, o jos koordinatorė Justė Stašelytė tikina, kad „Žaidžia visi“ tinkama kiekvienam amžiui ir pomėgiui. „Tiek žaidėjai, tiek verslininkai, tiek patyrę reklamos vilkai turės unikalią progą susipažinti su modernius įrankius įvaldžiusia žaidimų kūrėjų virtuve, jaunieji kūrėjai semsis įkvėpimo, o su žaidimais nesusipažinę svečiai pamatys žaidimus kiek kitokioje šviesoje“, – teigė Justė Stašelytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.