Lietuviai tai padarė – šį žaidimą išbandė 100 milijonų žmonių!

Lietuvių žaidimų studija „Nordcurrent“ pasiekė dar vieną rekordą – itin išpopuliarėjęs maisto gaminimo žaidimas „Cooking Fever“ parsiųstas daugiau nei 100 milijonų kartų.

„Nordcurrent“ žaidimas „Cooking Fever“ tapo hitu ir Japonijoje.<br>Žaidimo ekrano vaizdai
„Nordcurrent“ žaidimas „Cooking Fever“ tapo hitu ir Japonijoje.<br>Žaidimo ekrano vaizdai
Žaidėjams reikia įsijausti į restorano šefo vaidmenį.<br>Žaidimo ekrano vaizdai
Žaidėjams reikia įsijausti į restorano šefo vaidmenį.<br>Žaidimo ekrano vaizdai
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Oct 3, 2016, 8:59 AM, atnaujinta May 11, 2017, 2:43 PM

Prieš dvejus metus pasirodęs žaidimas buvo ypač šiltai priimtas mobiliųjų žaidimų gerbėjų. „Cooking Fever“ nuolat didino savo auditoriją ir netrukus buvo išleistas visoms mobilioms platformoms, o neseniai ir asmeniniams kompiuteriams „Windows“ parduotuvėje. Dar praėjusiais metais žaidimo kūrėjai džiaugėsi perkopę 50 milijonų atsisiuntimų ribą, o per metus šis skaičius buvo padvigubintas.

Pernai pasirašyta sutartis su „FC Barcelona“ klubu leido žaidimui dar labiau išpopuliarėti. Greitai augę Vakarų pasaulyje, lietuviai ėmėsi aktyvios plėtros į Rytus ir per kelis pastaruosius mėnesius įsitvirtino didžiausiose Azijos rinkose: Kinijoje, Korėjoje ir Japonijoje.

Tam reikėjo gerokai pakeisti žaidimo įvaizdį, pritaikyti jį kiekvienos šalies skoniams. Ypač sėkmingai pavyko įsibėgėti Japonijoje, kur, pakeitus žaidime naudojamą hieroglifų šriftą ir po gausybės pagrindinės herojės kimono variacijų, „Cooking Fever“ pateko į populiariausių „iOS“ žaidimų  dešimtuką.

Žaidėjas atlieka restorano šefo vaidmenį – privalo teisingai ir laiku paruošti klientų užsakomus patiekalus. Nuo savo starto „Cooking Fever“ restoranų, kuriuose žaidėjai gamina maistą ir aptarnauja klientus, skaičius išsiplėtė nuo penkių iki šešiolikos, o naujausias žaidimo atnaujinimas pridėjo trečią Alpių kurorto teritoriją, kurios pirmasis restoranas, skirtas žaidėjų ilgai lauktai barbekiu kepsninei.

Spalio 29–30 dienomis parodų ir kongresų centre „Litexpo“ įvyksiančioje didžiausioje Baltijos šalyse žaidimų ir naujųjų technologijų parodoje  „GameOn“ išmėginti naujausią „Cooking Fever“ žaidimo versiją „Nordcurrent“ pakvies ir Lietuvos žaidėjus.

„Mums visada be galo smagu susitikti su savo žaidėjais ir išklausyti jų nuomonių apie mūsų kuriamus žaidimus. Atsidėkodami už dėmesį ir palaikymą, „GameOn“ metu ketiname savo žaidėjams surengti daugybę atrakcijų, konkursų, kuriuose šeimos ne tik įvertins savo greitį ir gudrumą, bet galės laimėti gardžius valgomus prizus“, – pasakojo „Nordcurrent“ viešųjų ryšių koordinatorius Ričardas Jaščemskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.