Sutartį su „Tele2“ Remigijus Šiaučiūnas pasirašė praėjusių metų liepos pabaigoje. Planu „Mobilusis internetas XL“ jis įsipareigojo naudotis mažiausiai 24 mėnesius.
Sutartyje nurodoma, kad už 13,6 Eur mokestį vartotojui suteikiamas neribotas kiekis duomenų. Tiesa, persiuntus daugiau nei 15 GB duomenų, operatorius pasilieka teisę sumažinti ryšio spartą iki 512 kilobitų per sekundę.
R.Šiaučiūnas teigė dažnai viršydavęs minėtą duomenų kiekį, tačiau nepastebėjo, kad „Tele2“ spartą būtų kaip nors apribojusi. Visgi šį mėnesį jis sulaukė netikėtos žinios: persiųstų duomenų kiekiui viršijus 150 GB interneto ryšys vartotojui buvo išjungtas, o jei nori toliau naudotis paslaugomis, pasiūlyta įsigyti papildomą interneto planą.
„Tele2“ iš savo pusės nusprendė man palengvinti gyvenimą ir apriboti neribotą internetą. Taip, sutartyje nurodyta, kad jie gali keisti sąlygas savo nuožiūra, tačiau tik tam tikrais atvejais. O čia tiesiog, jie lengvina man gyvenimą... Gal jie juokauja?“ – retoriškai klausė Remigijus.
„Tele2“ atstovai užtikrina: niekas nejuokauja. Minėtą planą bendrovė nusprendė panaikinti, kadangi jis nepasiteisino – jį pasirinko labai mažai vartotojų.
„Klientas apie tai buvo informuotas įstatymų nustatyta tvarka ir terminais: informacija buvo pateikta balandžio mėnesio sąskaitoje. Tokią teisę numato ir Bendrosios sutarties sąlygos. Planus peržiūrime reguliariai, tai – įprastas procesas“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.
Neribotas internetas baigėsi, bet sutartis dar galioja ilgiau nei pusmetį – ar klientas taip ir liks „prirakintas“ prie naujos paslaugos?
A.Baranauskas paaiškina: klientai, kurių netenkina pakeistos sąlygos, turi teisę sutartį nutraukti nemokėdami jokių netesybų.