Tai – atskira programinė aplinka, kuri leidžia atskirai – o ne naršyklėje – žaisti įvairius mobiliuosius ar specialiai „Gameroom“ platformai skirtus žaidimus. Platforma veikia „Windows 7“ ir vėlesnėse „Windows“ versijose.
Tai – nemenkas iššūkis, nes „Facebook“ teks susigrumti su 125 milijonus aktyvių vartotojų turinčia ir seniai lyderiaujančia „Steam“ platforma. Be to, socialinis tinklas turės įtikinti žaidimų kūrėjus, kad kurti „Gameroom“ verta – ir pirmu argumentu, žinoma, čia bus žaidimų pasiekiamumas, kurį gali pasiūlyti „Facebook“, šiuo metu turintis 1,7 milijardo vartotojų.
Panašiai kaip ir kitose e-turinio parduotuvėse, „Gameroom“ žada sau atsireikti 30% žaidimo pajamų mokestį, be to, siūlys galimybę ne tik reklamuoti žaidimus „Facebook“ vartotojų sraute, bet ir daryti realaus laiko žaidimo transliacijas – panašiai, kaip dabar „Facebook live“.
Beje, verta prisiminti, kad 2009-aisiais metais „Facebook“ žaidimų rinkoje buvo pakankamai stiprūs – dabar daugelis jau pamiršo „Farmville“ ar panašius žaidimus, kur reikėjo auginti braškes, melžti karves ir užsiiminėti kita panašia veikla, bet žaidimo kūrėjų vardas – „Zynga“ – jau yra aukso raidėmis įrašytas į žaidimų kūrimo istoriją.
Dabar „Facebook“ paskelbė apie bendradarbiavimą su lyderiaujančia žaidimų kūrimo platforma „Unity“ – jau po kelių mėnesių pasirodysiančioje „Unity 5.6“ versijoje bus integruota galimybė iškart pritaikyti žaidimą ir „Gameroom“ platformai.
Kokią prognozę galima būtų skelbti naujajam „Facebook“ kūriniui? Na, ko gero, rimtus – stambiabiudžečius, AAA klasės – žaidimus mėgstantys žaidėjai – tokie, kurie specialiai perka įrangą žaidimams ir panašiai – ir toliau liks ištikimi „Steam“, bet „Gameroom“ tikrai turi galimybę suvienyti smulkesnių, kasdienių (angl. casual games) žaidimų mėgėjus.
Parengta pagal TechCrunch.com