Į Vakarų rinkas nusitaikiusi Kinijos kompanija „Huawei“ savo reklamoms nusamdė žinomą veidą – aktorių Justiną Longą, pagarsėjusį dėl „Apple“ reklaminės kampanijos „Get a Mac“.
Kaip praneša „The Verge“, kol kas „Huawei“ išleido dvi reklamas su J.Longu: vienoje pristatomas telefonas „Mate 9“, kitoje – hibridinis kompiuteris „Huawei MateBook“ su „Windows 10“ operacine sistema.
Reklamose nėra tiesiogiai nurodoma, kad J.Longas anksčiau reklamavo konkurentus, bet užuominų netrūksta. Pavyzdžiui, vienoje reklamoje aktorius atvirauja: „Turiu daug patirties technologijų srityje.“
Anot svetainės „Campaign“, „Huawei“ pageidavo, kad J.Longas atviriau parodytų bendradarbiavęs su „Apple“, tačiau aktorius ir reklamos agentūra įtikino kinus sušvelninti toną. Visgi sprendžiant iš komentarų internete, žmonės tai puikiai atsimena (kai kurie internautai jį apšaukė išdaviku).
„Huawei“ yra trečias didžiausias išmaniųjų telefonų gamintojas pasaulyje, po „Samsung“ ir „Apple“. Gimtojoje Kinijoje jam pavyko aplenkti „Apple“ pagal telefonų pardavimus (tiesa, vėliau ją pačią aplenkė vietinis konkurentas „Oppo“), užtat Amerikos rinkoje mūšis dar priešakyje. Čia „iPhone“ užima per 40 proc. rinkos.