„Pildyk“ tinkle – sutrikimai

Operatoriaus „Tele2“ išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai trečiadienį praneša apie sutrikimus: vartotojai turi sunkumų užsisakydami planus ir papildydami sąskaitą, stringa savitarnos ir mobiliojo parašo paslaugos.

Lietuvoje „Pildyk“ turi apie milijoną klientų.<br>123rf nuotr.
Lietuvoje „Pildyk“ turi apie milijoną klientų.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 8, 2017, 12:56 PM, atnaujinta Apr 10, 2017, 12:39 PM

Pirmieji sutrikimai buvo pastebėti vėlų antradienio vakarą.

„Sprendimas rastas, problema rasta, baigiama taisyti. Tai buvo vidinis sistemų sutrikimas, mūsų vidinė problema. Kas žmonėms yra svarbu, tai kad jokie jų pinigai nėra dingę, nes žmonės siuntė papildymus ir matė, kad jie neįsiskaitė – tai galiu nuraminti, kad tie papildymai įsiskaitys. Daliai jau buvo įskaityti. Kadangi buvo susikaupusi eilė, šiek tiek užtruks, kol ji „išsivaikščios“ iki pabaigos“, – sakė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

Lietuvoje „Pildyk“ naudojasi maždaug milijonas vartotojų. Anot A.Baranausko, su problemomis trečiadienį susidūrė keli procentai klientų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.