Lankomiausių interneto svetainių reitinge – Lrytas.lt šuolis

Kovo mėnesį naujienų portale Lrytas.lt apsilankė daugiau nei milijonas realių vartotojų, o pagal puslapių pervertimų skaičių ir vartotojų praleistą laiką Lrytas.lt įsitvirtino antroje lankomiausių Lietuvos interneto svetainių vietoje. Tai rodo naujausi rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenys.

Lrytas.lt kovo mėnesį sulaukė virš milijono realių vartotojų.<br>V.Balkūno nuotr.
Lrytas.lt kovo mėnesį sulaukė virš milijono realių vartotojų.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 14, 2017, 1:49 PM, atnaujinta Apr 21, 2017, 1:54 PM

Portale Lrytas.lt praėjusį mėnesį apsilankė 1 047 909 realūs vartotojai. Pagal šį rodiklį Lrytas.lt užėmė trečią vietą lankomiausių Lietuvos tinklalapių sąraše (pirmoje vietoje – Delfi.lt su 1 387 229 vartotojais, antroje vietoje – 15min.lt su 1 183 632 vartotojais).

Užtat Lrytas.lt užėmė antrą vietą vertinant vartotojų praleistą laiką: vidutiniškai vienas vartotojas portale praleido 4 val. 24 minutes (Delfi.lt praleidžia 5 val. 24 min., 15min.lt – 3 val. 36 min.). 

Be to, ir pagal puslapių pervertimus kovo mėnesį Lrytas.lt buvo antras – peržiūrėta daugiau nei 234 mln. puslapių. Palyginimui, Delfi.lt turėjo beveik 387 mln. puslapių pervertimų, 15min.lt – 187,3 mln. pervertimų.

Kaip pastebėjo „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims Gryta Balserytė, realių vartotojų skaičius yra kiekybinis rodiklis, parodantis interneto svetainės pasiekiamumą. 

„Mūsų nuomone, tam, kad būtų priimti teisingi verslo sprendimai, neužtenka analizuoti ir nagrinėti vien tik šį rodiklį. Visada sakome, kad reikia žiūrėti ir į kokybinius rezultatus – praleistą laiką bei puslapių pervertimus. Kitaip sakant – labai svarbu žinoti, kiek interneto vartotojų svetainė gali pasiekti per dieną, per savaitę bei per mėnesį, tačiau taip pat svarbu žinoti, koks turinys patraukia internautų dėmesį, kaip ilgai jį sugeba išlaikyti bei kaip dažnai skaitytojas sugrįžta į svetainę“, – sakė G.Balserytė.

Pasikeitė taisyklės

Kovo mėnesį įsigaliojo naujos „Gemius“ taisyklės, pagal kurias portalai į savo skaitomumo statistiką nebegali įtraukti vartotojų, kurie lankosi prie jų priskirtuose, tačiau jiems nepriklausančiuose subdomenuose.

Dėl šio pokyčio sumažėjo 15min.lt lankomumas – ši svetainė nebegali prisiskaičiuoti dienyno „Tamo“ ir svetainės 118.lt vartotojų. Pokytis turėjo įtakos ir naujienų portalui Alfa.lt, kuris anksčiau susirinkdavo pažinčių svetainės Flirtas.lt vartotojus. O verslo žinių portalas Vz.lt, kurio skaitomumą dirbtinai augino Rekvizitai.lt, apskritai pasitraukė iš „Gemius“ statistikos.

G.Balserytės teigimu, su Vz.lt atstovais yra bendraujama: „Kontaktą palaikome, toliau kalbamės apie šios taisyklės įvedimo priežastis bei aplinkybes. Kol kas dar nėra susitarimo dėl jų grįžimo.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.