„Danske Bank“ atstovai patvirtino žinantys apie šiuos brukalus, kurie, banko duomenimis, pradėti platinti šiandien – ketvirtadienį. Juos gauna ne tik šio, bet ir kitų bankų klientai.
„Vartotojai neturėtų atidarinėti šių el. laiškų ir nieko spausti ar atsakinėti. Nei mes, nei joks kitas bankas niekada neprašo atskleisti konfidencialių duomenų elektroniniu paštu, todėl vartotojai neturėtų to daryti gavę laišką“, – sakė „Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene Vaida Bičkutė.
Anot jos, prireikus banko darbuotojai pakviečia klientus apsilankyti artimiausiame banko padalinyje, bet niekada neprašo atskleisti slaptažodžio telefonu, el. paštu ar kitais būdais.
Pastebima, kad sukčiai vartotojų duomenis paprastai mėgina išvilioti siųsdami el. laiškus iš suklastotų pašto dėžučių. Šie laiškai pasižymi skurdžia lietuvių kalba, turi gramatinių klaidų, neteisingai atvaizduoja lietuvišką raidyną, o pateikiama nuoroda veda į klaidingą internetinės bankininkystės adresą.