„Facebook“ metė pirštinę „YouTube“

To paties pavadinimo socialinį tinklą valdanti JAV kompanija „Facebook“ pristatė atnaujintą vaizdo įrašų juostą „Facebook Watch“, kuri leis vartotojams greičiau ir patogiau rasti vaizdo įrašų, neįtrauktų į jų naujienų juostą.

 To paties pavadinimo socialinį tinklą valdanti JAV kompanija „Facebook“ pristatė atnaujintą vaizdo įrašų juostą „Facebook Watch“, kuri leis vartotojams greičiau ir patogiau rasti vaizdo įrašų, neįtrauktų į jų naujienų juostą.
 To paties pavadinimo socialinį tinklą valdanti JAV kompanija „Facebook“ pristatė atnaujintą vaizdo įrašų juostą „Facebook Watch“, kuri leis vartotojams greičiau ir patogiau rasti vaizdo įrašų, neįtrauktų į jų naujienų juostą.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 11, 2017, 10:29 AM, atnaujinta Aug 11, 2017, 10:37 AM

Be to, kompanija siūlo vartotojams prenumeruoti pirmaujančių transliuotojų ir sporto organizacijų vaizdo turinį bei pačios kompanijos sukurtą turinį. Nuo ketvirtadienio ši funkcija yra prieinama ribotam skaičiui vartotojų Jungtinėse Valstijose, tačiau vėliau ją numatoma pasiūlyti visiems, rašo „TechCrunch“.

„Vaizdo peržiūra nebūtinai turi būti pasyvi“, – savo tinklaraštyje parašė „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas (Markas Zukerbergas).

Ekspertai pažymi, kad „Facebook“ ketina konkuruoti su „YouTube“ ir korporacija „Disney“, kuri taip pat nusprendė įžengti į šį segmentą, bei tradiciniais televizijos kanalais.

Atskira „Facebook“ juosta vaizdo įrašams Amerikoje atsirado praėjusiais metais, tačiau iki šiol čia buvo daugiausia skelbiami mėgėjiški vaizdo klipai ir trumpi naujienų pranešimai, pažymi BBC.

Kai kurios vaizdo programos naujoje juostoje truks daugiau nei dešimt minučių, o tai yra gerokai daugiau, nei žmonės praleidžia žiūrėdami vaizdo įrašus socialiniame tinkle.

„Facebook Watch“ bus pritaikyta kiekvienam vartotojui, čia bus rodomi vaizdo įrašai, kuri patinka draugams.

Internetinių vaizdo įrašų rinka “Facebook“ gali tapti papildomu pajamų šaltiniu. Kol kas išskirtinai „Facebook“ partneriai gaus 55 proc. pelno iš reklamos, o likusi dalis teks „Facebook“. Spauda skelbia, kad kompanija jau pasirašė sutartis su „Vox Media“, „BuzzFeed“, ATTN, „Group Nine Media“ ir kitomis bendrovėmis, kurių auditoriją sudaro vadinamieji „milenialai“ (30-40 metų amžiaus žmonės).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: kaip A. Armonaitė ir E. Gentvilas vienas kitam pamokslavo