Pats „Facebook“ taip pat nėra pastovus: jis nuolat kinta, jo kūrėjai nuolat eksperimentuoja ir daro įvairius pakeitimus.
Ir visai neseniai „Facebook“ paskelbė apie naują visų laukiantį pokytį – nuo šiol „Facebook“ mažiau dėmesio skirs prekiniams ženklams, įvairiems juridiniams asmenims, o daugiau – asmeniniams žmonių santykiams, jų ryšiams. Tai reiškia, kad artimu metu kiekvieno iš mūsų „Facebook“ naujienų sraute bus daugiau mūsų draugų įrašų, nuotraukų ir komentarų, o mažiau – parduotuvių paskyrų, prekių ženklų, o taip pat – žiniasklaidos įrašų.
Todėl jei norite savo „Facebook“ sienoje ir toliau nepraleisti „Lrytas.lt“ skelbiamų straipsnių bei naujienų, rekomenduojame atlikti tokius žingsnius:
1) Nueikite į Lrytas.lt „Facebook“ paskyrą.
2) Jei prisijungėte kompiuteriu (o ne planšetiniu kompiuteriu ar telefonu) – užveskite pelę ant meniu punkto „Prenumeruojama“(“Following“) – jį rasite šalia mygtuko „Patinka“ (“Like“), iškart po tituline nuotrauka).
3) Išsiskleidusiame meniu pasirinkite „Pamatyk pirmas“ (“See first“).
Jei norite sekti ne tik bendrą „Lietuvos ryto“ „Facebook“ puslapį, bet ir jo atskirų rubrikų puslapius, 2) ir 3) žingsnius reikės pakartoti kiekvienoje iš pageidaujamų rubrikų. Pateikiame visų rubrikų sąrašą:
„Auto“
„Būstas“
„Gamta“
„Kultūra“
„Pasaulis“
„Pramogos“
„Sportas“
„Sveikata“
„Verslas“
Tie patys žingsniai galioja ir užsisakant naujienų pirmenybę naudojantis planšetiniu kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu: