Lrytas.lt šaltinis pasakojo, kad prasidėjus ryšio sutrikimams prieš 11 val., Vilniuje veikianti jo įmonė gavo „Telia“ patvirtinimą apie sutrikimus. Šaltinis teigia, kad sutrikimai vyko ne vien Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje – ir truko apie pusvalandį.
Kitas šaltinis Lrytas.lt patvirtino, kad po sutrikimų sklandus ryšys atsistatė tik 11 val. 36 min., ir kad neveikė taip pat ir „Telia“ televizija – bet veikė mobilusis ryšys.
Susisiekus su “Telia” atstovu žiniasklaidai Andriumi Stasiulaičiu, šis iš pradžių teigė, kad gedimas truko tik apie dešimtį minučių, bet netrukus išplatino pranešimą su paikslinimu.
„Atsiprašome, kad dėl tinklo įrangos gedimo Lietuvoje pirmadienį apie valandą laiko prieš pietus „Telia“ mobiliojo ir fiksuotojo interneto paslaugos veikė su sutrikimais – kai kuriais atvejais nebuvo galima prisijungti prie interneto svetainių, o ypač prie užsienio. Balso paslaugoms gedimas jokios įtakos neturėjo, – rašė A. Stasiulaitis. – Diegiant IP adresacijos plėtrą įvyko programinės įrangos sutrikimas, kuris paveikė užsienio interneto ryšį, o tai turėjo įtakos bendram „Telia“ interneto veikimui. Priežastis operatyviai nustatyta ir išspręsta, todėl gedimas dėl šios priežasties nepasikartos".
Jei vartotojai ir toliau patiria ryšio sutrikimus, „Telia“ pataria perkrauti savo naudojamą ryšio įrangą, o jei problema išlieka - susisiekti su įmone vartotojams patogiausiu būdu (telefonu, per pokalbių programėlę, elektroniniu paštu ar kitaip) ir registruoti gedimą.