Atskleista fenomenaliojo interneto kiaušinio autoriaus tapatybė

Kai sausio pradžioje Chrisas Godfrey sužinojo, kad „patiktukų“ rekordas „Instagram“ tinkle priklauso buvusai TV realybės šou žvaigždutei Kylie Jenner, jis tai priėmė kaip iššūkį. „New York Times“ rašo, kad vyras teigia prisimenantis pagalvojęs: „Ar kas nors tokio paprasto ir universalaus, kaip kiaušinis, būtų tinkamas sumušti tokį rekordą?“

 Nuo sausio pradžios ši nuotrauka surinko daugiau nei 52 milijonus „patiktukų“.<br> @world_record_egg nuotr.
 Nuo sausio pradžios ši nuotrauka surinko daugiau nei 52 milijonus „patiktukų“.<br> @world_record_egg nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 5, 2019, 8:40 AM

Ir kaip paaiškėjo – galėjo. Rekordas buvo pagerintas vos per devynias dienas. C. Godfrey sumušė K.Jenner naujagimės dukros nuotraukos rekordą paprasčiausio kiaušinio nuotrauka. Šiuo metu kiaušinis turi surinkęs daugiau nei 52 milijonus „patiktukų“, kai K.Jenner dukros nuotrauka – „varganus“ 19 milijonų. Be to, „kiaušinio paskyra“ šiuo metu turi 10 milijonus sekėjų (angl. followers).

Kodėl būtent kiaušinis? C.Godfrey aiškina: „Kiaušinis neturi lyties, rasės ar religijos. Kiaušinis yra kiaušinis, jis yra universalus.“

C.Godfrey yra dvidešimt devynerių metų reklamos kūrėjas, dirbantis Londone. Ir po tokios kiaušinio sėkmės jis žengia toliau.

„Žmonės pamilo kiaušinį, ir jis nori toliau skleisti pozityvias žinutes“, – sako C.Godfrey draugė Alissa Khan-Whelan (26 m.).

Per daugiausia žiūrovų sutraukiantį amerikietiško futbolo superfinalą platformoje „Hulu“ buvo pademonstruota reklama, kurioje kiaušinis prisipažįsta, kad dėmesys socialinėje žiniasklaidoje jį slegia. „Ir jei tu tai pat su tuo susiduri, pasikalbėk su kuo nors apie tai“, – sakoma reklamoje, o nuoroda veda į pelno nesiekiančią psichologinės pagalbos organizaciją „Mental Health America“.

Nuo pat kiaušinio „gimimo“ sausio 4 d. C.Godfrey slėpė savo, kaip projekto autoriaus tapatybę. Bet galiausiai jis sutiko pasikalbėti su „New York Times“.

Internete sklandė daug visokių teorijų, kas už viso to slypi. Kaip kiaušinis taip galėjo įsisiautėti „Instagram“ tinkle ir už jo ribų? Kai kas įtarė, kad kūrėjas sumokėjo interneto nuomonės lyderiams (angl. influencers), kad šie reklamuotų projektą. Kai kas net patys prisiskyrė tokią garbę sau.

C.Godfrey sako, kad visa tai – netiesa, o paskyros sėkmė – „visiškai organiška“: niekas specialiai ar paprašytas kiaušiniui nepadėjo, palaikymo ėmėsi patys paprasčiausi vartotojai.

„Manau, taip nutiko dėl jaunesnės kartos, – sako kiaušinio autorius. – Tai pradėjo plisti mokyklose ir panašiai. Tam tikra prasme tai plito per žaidimų aikštele“. Jis pastebėjo, kad didžiausias aktyvumas nutikdavo trečią ir ketvirtą valandą, po pamokų. Tuo tarpu A.Khan-Whelan prisimena mačiusi net videofilmuką, kuriame „buvo nuostabūs vaikai, klasėje klausiantys mokytojos – Mis, ar jūs „palaikinote“ kiaušinį?“

Reklamos specialistai pripažįsta, kad kiaušinio sėkmės priežastis – jaunimas. Ir nors „Instagram“ taisyklės reikalauja, kad vartotojas turėtų bent 13 metų, į tai gana dažnai žiūrima pro pirštus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.