Profesionalų komunikacijos startuolis „Slack“ rengiasi debiutui biržoje

Darbinio susirašinėjimo platformą sukūręs startuolis „Slack“ papildė į Volstrytą nusitaikiusių brangiai vertinamų technologijų bendrovių gretas ir pateikė konfidencialius pradinio viešo akcijų platinimo (IPO) registracijos dokumentus.

 „Slack“, kuri tvirtina 150 šalių turinti apie 10 mln. naudotojų, iš investuotojų jau pritraukė daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių.<br> AFP / Scanpix nuotr.
 „Slack“, kuri tvirtina 150 šalių turinti apie 10 mln. naudotojų, iš investuotojų jau pritraukė daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių.<br> AFP / Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 5, 2019, 7:26 PM, atnaujinta Feb 5, 2019, 7:30 PM

Kalifornijoje įsikūrusios bendrovės paraiška pateikta vadovaujantis specialia vertybinių popierių rinką reglamentuojančių įstatymų nuostata, pagal kurią startuoliai IPO procesą gali pradėti neatskleisdami informacijos apie savo finansavimą.

„Slack“ paskelbtame pranešime nebuvo pateikta jokios informacijos apie IPO datą ar sumą, kurią tikimasi pritraukti.

Kai kuriuose žiniasklaidos pranešimuose buvo minėta, kad „Slack“, sekdama muzikos klausymosi internetu platformos „Spotify“ pavyzdžiu, pasirinks tiesioginį akcijų platinimą – tokiu atveju investuotojai ir bendrovės darbuotojai, turintys bendrovės akcijų, savo akcijas gali tiesiogiai parduoti biržoje, o naujų akcijų neišleidžiama. Tokiu būdu galima optimizuoti IPO procesą ir išvengti didelių mokesčių, kuriuos tenka mokėti IPO organizuojantiems investiciniams bankams.

„Slack“, kuri tvirtina 150 šalių turinti apie 10 mln. naudotojų, iš investuotojų jau pritraukė daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių, o per paskutinį finansavimo pritraukimo etapą ji buvo įvertinta 7,1 mlrd. JAV dolerių.

Taigi bendrovė yra viena brangiausiai vertinamų „vienaragių“ – startuolių, kurie iš privačių investuotojų yra pritraukę bent 1 mlrd. JAV dolerių.

„Slack“ siūlo darbovietėms skirtą susirašinėjimo realiuoju laiku priemonę, kuri bendrovių darbuotojams padeda lengviau ir greičiau bendrauti tarpusavyje, o įmonėms – išvengti per didelio elektroninio pašto sistemos apkrovimo. Ji siūlo nemokamas paslaugas nedidelėms komandoms ir mokamas planus su papildomomis galimybėmis.

2013 metais įkurta „Slack“ šiame naujajame segmente užėmė pirmaujančias pozicijas, tačiau jai tenka konkuruoti su galingais varžovais, įskaitant „Microsoft“ ir „Facebook“, kurie taip pat siūlo bendradarbiavimo darbo vietoje priemones.

Analitikai teigia, kad „Slack“ pavyko rasti nišą, ypač mažųjų ir vidutinių įmonių segmente.

Iš kitų brangiai vertinami „vienaragių“, kurie siekia 2019-aisiais surengti IPO, galima paminėti pavėžėjimo paslaugų milžines „Uber“ ir „Lyft“ bei trumpalaikės būsto nuomos startuolį „Airbnb“. Biržoje taip pat gali debiutuoti socialinė platforma „Pinterest“ ir dalijimosi biurais sektoriaus lyderė „WeWork“.

Beje, „Slack“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Stewartas Butterfieldas anksčiau dirbo komandoje, kuri sukūrė nuotraukų dalijimosi platformą „Flickr“.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.