Lietuvoje sutriko mobilusis parašas

Ketvirtadienį sutriko visų trijų didžiųjų mobiliojo ryšio operatorių („Bitė“, „Telel 2“ ir „Telia“) teikiama mobiliojo parašo paslauga.

 Ketvirtadienį sutriko visų trijų didžiųjų mobiliojo ryšio operatorių („Bitė“, „Telel 2“ ir „Telia“) teikiama mobiliojo parašo paslauga.<br> 123RF nuotr.
 Ketvirtadienį sutriko visų trijų didžiųjų mobiliojo ryšio operatorių („Bitė“, „Telel 2“ ir „Telia“) teikiama mobiliojo parašo paslauga.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-05-09 11:02, atnaujinta 2019-05-09 15:22

Kaip praneša patys operatoriai, gedimas fiksuotas Estijos kompanijos „SK ID Solutions“, aptarnaujančios visų trijų operatorių mobiliojo parašą, pusėje.

„Naktį „SK ID Solutions“ atliko programinės įrangos atnaujinimus, ir ketvirtadienio rytą, 8 val. 50 min. buvo pastebėti sutrikimai. Šiuo metu aiškinamės situaciją ir tikimės ištisyti gedimą per pusvalandį“, – ketvirtadienį 11 val. dienos portalui Lrytas.lt sakė „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Apie 13 val. išplatintame pranešime žiniasklaidai buvo teigiama, kad sistemą buvo pavykę atnaujinti, tačiau iki galo problemos išspręsti nepavyko.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.