„Apgailestaujame, kad dėl techninės klaidos buvo kilęs pavojus mūsų klientų duomenims. Mūsų vidinis tyrimas parodė, kad pasinaudojus specialia nuoroda, buvo galima pamatyti 58 mūsų klientų el. pašto adresus, tačiau mūsų žiniomis šia technine spraga pasinaudota nebuvo. Tai buvo techninė duomenų saugojimo klaida“, teigiama „MisterTango“ išplatintame pranešime.
„Tiek mūsų komanda, tiek geriausi šios srities išorės konsultantai nuolatos dirba tam, kad užtikrintų mūsų klientų duomenų saugumą, todėl visi tyrimo metu inspekcijos nustatyti neatitikimai BDAR buvo ištaisyti. Šiuo metu taikomas sugriežtintas duomenų saugojimas pasitelkus profesionalių ekspertų pagalbą. Mūsų tikslas – užtikrinti mūsų klientų duomenų saugumą“, pranešime rašo įmonės projektų vadovas Dominykas Jakštas.
„Pripažįstame, kad buvo kilęs pavojus nutekėti klientų el. pašto adresams, tačiau vasarą vykdytas Lietuvos banko auditas parodė, kad nesutinkame, kad grėsmės klientų bankiniams duomenims nebuvo. Pagal BDAR taisykles, jeigu duomenų saugumo pažeidimas kelia didelį pavojų atitinkamiems asmenims, ko nustatyta nebuvo, apie pažeidimą informuoti neprivaloma“, – teigia projektų vadovas.
Pranešime taip pat teigiama, kad kompanija mano, jog skirta bauda yra neadekvati pažeidimo dydžiui ir tyrimo nuoseklumui, todėl šį VDAI sprendimą ginčys teisme.