Įrašas buvo ištrintas jau po 12 valandų – t. y. pakeistas atsiprašymu, kuriame rašoma, kad jų pateiktas atsakymas buvo „paremtas viešai prieinamais aviacijos faktais, ir tai nėra KML nuomonė“.
Originaliame įraše skelbiama informacija buvo paremta žurnalo „Time“ 2015 m. atliktu tyrimu, kuris buvo paremtas JAV Federalinės aviacijos administracijos CSRTG lėktuvų incidentų duomenų bazės duomenimis – ir kuris atrado šiek tiek besiskiriančią išgyvenimo statistiką, priklausančią nuo keleivio vietos lėktuve. Žurnalo straipsnio iliustracija skelbė: „saugiausios lėktuvo vietos yra lėktuvo gale!“
Ir nors tai, kad tyrimo išvados, jog sudužimo atveju žemiausias mirtingumo lygis (32 proc.) yra vietose lėktuvo gale, o ne viduryje (39 proc.) ar priekyje (38 proc.) nėra klaidingos, iš tiesų visas tyrimas remiasi vos 17 lėktuvų sudužimų, nutikusių 1985-2000 metais. Laimei, lėktuvų sudužimai yra itin reti (o po 2000 m – dar retesni, nei iki tol), tad realiai jų nepakanka net platesniam duomenų surinkimui.
Taigi, jei kitą kartą gausite 14D vietą – nerimauti tikrai neverta. Nes iš tiesų egzistuoja daug didesnė tikimybė žūti keliaujant į oro uostą, nei lėktuvo sėdynėje: statistika rodo, kad tikimybė žūti aviakatastrofoje yra 1 iš 11 mln. o autokatastrofoje – 1 iš 5000.
Parengta pagal „IFL Science“.