Maža to, remiantis tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, šeštadienį pagal praleistą laiką (Time Share) portalas lrytas.lt užėmė pirmąją vietą tarp naujienų portalų – net 20,41 proc.
Antrojoje pozicijoje buvęs portalas delfi.lt sulaukė 19,57 proc., tv3.lt – 17,38 proc., 15min. – 11,92 proc.
Puikių rezultatų portalas lrytas.lt pasiekė ir sekmadienį – pagal praleistą laiką užfiksuota antra vieta (17,24 proc.). Pirmoje buvęs delfi.lt turėjo 23,67 proc., 15min – 13,89 proc., tv3.lt – 8,80 proc.
Savaitgalio dienomis portale lrytas.lt vidutiniškai apsilankydavo po 340 tūkst. realių vartotojų.
Portale lrytas.lt milžiniško susidomėjimo sulaukė ne tik dramatiškai pasibaigęs Lietuvos ir Prancūzijos rinktinių mačas, nacionalinės komandos trenerio Dainiaus Adomaičio emocijos konferencijoje, specialaus lrytas.lt korespondento Kinijoje Martyno Suslavičiaus reportažai.
Neeilinio skaitytojų susidomėjimo sulaukė ir dienraščio „Lietuvos ryto“ atlikti tyrimai apie garsių žmonių netektis – rugpjūčio pradžioje mirusio verslininko Raimundo Karpavičiaus testamento mįsles, taip pat neseniai Anapilin iškeliavusios menininkės Jūratės Rekevičiūtės mirties aplinkybes.
Tyrimų bendrovės „Gemius“ rugpjūčio mėnesio duomenimis, pagal Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamą laiko dalį (time share), lrytas.lt dalijosi antrąja-trečiąja vietomis su portalu 15min (14,97 proc. laiko). Pirmoje vietoje buvęs delfi.lt turėjo 26,14 proc.
Rugpjūčio mėnesį lrytas.lt portale apsilankė beveik 1,05 mln. vartotojų. 15min – 1,23 mln. vartotojų, delfi.lt – 1,26 mln. vartotojų.