Antradienio vidurdienį buvo sutrikusi „Smart ID“ veikla

Pirmadienio vidurdienį Lrytas.lt skaitytojai pranešė apie bankinio prisijungimo programėlės „Smart ID“ sutrikimus.

  „Paslauga laikinai nepasiekiama. Mes sugrįšime netrukus! Prašome pabandyti vėliau!“.
  „Paslauga laikinai nepasiekiama. Mes sugrįšime netrukus! Prašome pabandyti vėliau!“.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-09-10 12:44, atnaujinta 2019-09-11 11:52

Pirmieji skundai portalą pasiekė prieš 12 val. 30 min.

Kai kurie skaitytojai pranešė, kad iš pradžių prisijungimo programėlė perspėdavo, jog prisijungti nesaugu, bet galiausiai pasirodė ir pranešimas, kad kad paslauga laikinai nepasiekiama. Prie programėlės vartotojai negali prisijungti ir naudodami biometrinius duomenis.

Jungiantis prie bet kurio banko elektroninės bankinkystės, programėlė išmeta pranešimą, kuriame rašoma: „Paslauga laikinai nepasiekiama. Mes sugrįšime netrukus! Prašome pabandyti vėliau!“.

Apie 13 val. 43 min. „Smart ID“ prisijungimas jau veikė.

14 val. 13 min. „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas išplatino pranešimą:

Šiandien nuo 11:45 iki 13:50 buvo sutrikdyta „Smart-ID“ veikla. Bendrovė „SK ID Solutions“ pašalino trikdžius ir atnaujino „Smart-ID“ paslaugą 13:50. Mobiliojo parašo veikimas nebuvo sutrikęs. „SK ID Solutions“ atsiprašo savo klientų ir „Smart-ID“ programėlės vartotojų už nepatogumus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.