Pirmieji skundai portalą pasiekė prieš 12 val. 30 min.
Kai kurie skaitytojai pranešė, kad iš pradžių prisijungimo programėlė perspėdavo, jog prisijungti nesaugu, bet galiausiai pasirodė ir pranešimas, kad kad paslauga laikinai nepasiekiama. Prie programėlės vartotojai negali prisijungti ir naudodami biometrinius duomenis.
Jungiantis prie bet kurio banko elektroninės bankinkystės, programėlė išmeta pranešimą, kuriame rašoma: „Paslauga laikinai nepasiekiama. Mes sugrįšime netrukus! Prašome pabandyti vėliau!“.
Apie 13 val. 43 min. „Smart ID“ prisijungimas jau veikė.
14 val. 13 min. „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas išplatino pranešimą:
Šiandien nuo 11:45 iki 13:50 buvo sutrikdyta „Smart-ID“ veikla. Bendrovė „SK ID Solutions“ pašalino trikdžius ir atnaujino „Smart-ID“ paslaugą 13:50. Mobiliojo parašo veikimas nebuvo sutrikęs. „SK ID Solutions“ atsiprašo savo klientų ir „Smart-ID“ programėlės vartotojų už nepatogumus.