Skandalas: „Google“ pripažino, kad vartotojams siuntė svetimus failus

„Google Photos“ – tai „Android“ ekosistemos vaizdo medžiagos archyvavimo sistema, kurią galima susikonfigūruoti taip, kad visos telefonu nufotografuotos nuotraukos ir nufilmuoti vaizdo siužetai būtų automatiškai įkeliami į saugyklą „Google“ debesyje, susietą su vartotojo paskyra.

 IT saugumo kompanijos „Duo Security“ technologijų direktorius Jonas Oberheide pasidalino ekrano nuotrauka, kurioje „Google“ atsiprašo dėl vieno gana netikėto nesklandumo.<br> 123RF nuotr.
 IT saugumo kompanijos „Duo Security“ technologijų direktorius Jonas Oberheide pasidalino ekrano nuotrauka, kurioje „Google“ atsiprašo dėl vieno gana netikėto nesklandumo.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 4, 2020, 4:17 PM

O kai panori, vartotojas gali užsisakyti tokių duomenų kopijos parsisiuntimą – ir logiška būtų tikėtis, kad gautų ją pats – ir visą.

Deja, logika ne visada su tampa realybe.

IT saugumo kompanijos „Duo Security“ technologijų direktorius Jonas Oberheide pasidalino ekrano nuotrauka, kurioje „Google“ atsiprašo dėl vieno gana netikėto – ir neįtikėtino –nesklandumo.

„Rašome pranešdami apie techninę problemą, nutikusią su funkcija „Parsisiųskite savo Google duomenis“ „Google Photos“ paslaugoje tarp 2019 lapkričio 21 ir 25 dienos, kai ji jau buvo išspręsta:

Mūsų įrašai rodo, kad tarp 2019 lapkričio 21 ir 25 d. jūs užsakėte savo „Google“ duomenų eksportą, kuris apėmė ir „Google Photos“ turinį.

Deja, tuo metu kai kurie vaizdo įrašai „Google Photos“ buvo neteisingai eksportuoti į nesusijusio vartotojo archyvą. Tai palietė vieną ar daugiau jūsų „Google Photos“ paskyros videofailų.

Jei parsisiuntėte duomenis, jie gali būti nepilni, o taip pat gali būti taip, kad tarp jų yra ir ne jūsų videofailų.

Aptariama problema buvo identifikuota ir išspręsta. Rekomenduojame jums atlikti dar vieną savo turinio eksportavimą, ir ištrinti anksčiau parsisiųstąjį.

Atsiprašome dėl nepatogumo, kurį galėjome sukelti. Jei turite kitų klausimų – prašome kreiptis į „Google Support“. Prašome įsitikinti, kad tai darydami esate prisijungę prie teisingos paskyros“.

J.Oberheidas komentuoja, kad tai – ypatingai didelis „Google“ susimovimas. „Tikiuosi, kad nukentėjusiųjų yra nedaug, tačiau poveikis tokiems gali būti didelis... ir labai keliantis nerimą. Bet didžiausią problemą matau tokiame abejingame ir abstrakčiame įspėjimo laiške. Tikiuosi, netrukus „Google“ paaiškins daugiau“, – kitame „Twitter“ įraše komentavo IT specialistas.

Vis dėlto, pateikęs užklausimą į „Google“, J.Oberheidas sulaukė atsakymo lygiai tokia pačia dvasia: be ganėtinai abejingo atsiprašymo, buvo parašyta ir tai, kad kompanija „deja, negali paskelbti pilno sąrašo videofailų, kuriuos palietė ši problema“.

Tad tenka pripažinti, kad net jei ir „Google“ skelbia, kad problema buvo identifikuota ir išspręsta, toks atvejis tikrai neprideda papildomo pasitikėjimo saugant duomenis jos debesijoje, kur šie gali nutekėti ne tik dėl piktavalių įsilaužėlių, bet ir dėl pačios sistemos klaidų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.