„Sutrikimai kilo mūsų partnerio, Belgijos bendrovės „BICS“, kurios paslaugomis naudojasi daugiau kaip 500 mobiliojo ryšio operatorių, pusėje. Šią akimirką vienintelė galimybė mūsų klientams naudotis ryšiu užsienyje – ieškoti viešojo bevielio interneto (WiFi) prieigos“, – komentare sako „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Jaunius Špakauskas.
Jis nurodė, kad sutrikimus siekiama kuo greičiau pašalinti. Bendrovė atsiprašo klientų dėl nepatogumų.
Pirmadienį 20 val. „Bitė“ pranešė, kad tarptinklinis ryšys vėl veikia.
„Bitės“ tarptinklinis ryšys vėl veikia. Klientai jau gali vėl naudotis mūsų paslaugomis užsienyje – skambinti, rašyti trumpąsias žinutes bei naudotis interneto ryšiu. Belgijos bendrovė „BICS“, teikianti tarptinklinio ryšio (angl. roaming) paslaugą, išsprendė techninius nesklandumus. Dar sykį atsiprašome savo klientų dėl nepatogumų, – komentavo J.Špakauskas. – Jei klientams, esantiems užsienyje, nepavyksta prisijungti prie tinklo – rekomenduojame perkrauti savo telefoną. Jei telefonas automatiškai neprisiregistruos prie kitos šalies tinklo, reikia rankiniu būdu pasirinkti kitą tos šalies mobiliojo ryšio operatorių.“