„Essilor Luxottica“ ir „Facebook“ sujungs jėgas kurdami išmaniuosius akinius

Akinių lęšių ir akinių nuo saulės gamintoja „Essilor Luxottica“ pranešė apie partnerystę su tarptautinių socialinių tinklų ir technologijų milžine „Facebook Inc.“, kurios tikslas – sukurti naujos kartos išmaniuosius akinius.

 „Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.<br> 123rf iliustr.
 „Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.<br> 123rf iliustr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-09-17 16:17, atnaujinta 2020-09-17 16:22

Bendrovė šio sandorio finansinių sąlygų neatskleidė, tačiau pareiškė, jog tai bus ilgametė partnerystė.

Skelbiama, kad pirmasis „Ray-Ban“ prekės ženklo produktas turėtų pasirodyti 2021 metais.

„Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.

„Essilor Luxottica“ susikūrė susijungus Prancūzijos „Essilor International“ ir Italijos „Luxottica Group“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.