Penktadienį buvo sutrikęs mobilusis parašas

Penktadienį nuo 11.19 val. buvo sutrikęs mobiliojo elektroninio parašo naudojimas. Kaip buvo teigta pranešime spaudai, šią paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad mobilusis elektroninis parašas būtų pasiekiamas kuo greičiau.

Penktadienį nuo 11.19 val. sutriko mobiliojo elektroninio parašo naudojimas.<br>V.Skaraičio nuotr.
Penktadienį nuo 11.19 val. sutriko mobiliojo elektroninio parašo naudojimas.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 9, 2020, 1:09 PM, atnaujinta Oct 9, 2020, 1:44 PM

13 val. 37 min. buvo išplatintas pranešimas, kad mobiliojo elektroninio parašo veikimas atkurtas. „Lietuvos vartotojai jau gali naudotis mobiliuoju elektroniniu parašu. Didžioji dalis paslauga galėjo naudotis nuo 12.45 val., o visiškai paslauga buvo atkurta 13.18 val.“, – rašoma pranešime.

Šią paslaugą teikianti bendrovė „SK ID Solutions“ atsiprašo mobiliojo elektroninio parašo naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų.

Lrytas.lt skaitytojo (pavardė redakcijai žinoma) teigimu, prisijungimai prie bankinės sistemos naudojantis mobiliuoju parašu strigo ir ketvirtadienį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.