„Luminor“ bankas atsisako stacionaraus elektroninio parašo

„Luminor“ bankas atsisakė stacionaraus elektroninio parašo naudojimo jungiantis prie internetinės bankininkystės. Tokį sprendimą bankas priėmė atsižvelgęs į itin mažą šio prisijungimo būdo populiarumą ir patogumą vartotojams.

„Luminor“ bankas atsisakė stacionaraus elektroninio parašo naudojimo jungiantis prie internetinės bankininkystės.<br>T.Bauro nuotr.
„Luminor“ bankas atsisakė stacionaraus elektroninio parašo naudojimo jungiantis prie internetinės bankininkystės.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-10-27 09:06

„Šiuo metu rinkoje yra alternatyvių tokį pat saugumo lygį užtikrinančių priemonių kaip ir stacionarus elektroninis parašas, kurios klientams yra žymiai patogesnės naudoti. Pavyzdžiui, daugiau negu pusė mūsų klientų prisijungdami prie elektroninės bankininkystės naudojasi Smart-ID programėle, kai tuo tarpu elektroniniu parašu naudojasi mažiau nei 1 proc. internetine bankininkyste besinaudojančiųjų“, – sako Jonas Pivoriūnas, „Luminor“ banko Internetinės bankininkystės vystymo skyriaus vadovas.

„Luminor“ klientai gali naudotis šiomis prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemonėmis – mobiliuoju parašu, Smart-ID arba kodų generatoriumi.

Daugiau informacijos apie prisijungimo priemones ir jų aktyvavimą galima rasti čia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.