Lrytas.lt įsitvirtina antroje pozicijoje: rekordinė savaitė ir pusė milijono lankytojų per dieną Tapo Lietuvos marketingo asociacijos nariu

Po rekordinio kovo mėnesio naujienų portalas lrytas.lt įgauna pagreitį ir sulaukia vis didesnio lankytojų aktyvumo.

 T.Bauro nuotr.
 T.Bauro nuotr.
 Lrytas.lt redaktorius Tautvydas Mikalajūnas.<br> T.Bauro nuotr.
 Lrytas.lt redaktorius Tautvydas Mikalajūnas.<br> T.Bauro nuotr.
 „Lietuvos ryto“ grupės rinkodaros vadovė Gintarė Kaminskienė.<br> T.Bauro nuotr.
 „Lietuvos ryto“ grupės rinkodaros vadovė Gintarė Kaminskienė.<br> T.Bauro nuotr.
 Verslo ir Auto rubrikų redaktorius Vytenis Radžiūnas.<br> T.Bauro nuotr.
 Verslo ir Auto rubrikų redaktorius Vytenis Radžiūnas.<br> T.Bauro nuotr.
 Žmonės rubrikos redaktorė Indrė Zigmantė.<br> T.Bauro nuotr.
 Žmonės rubrikos redaktorė Indrė Zigmantė.<br> T.Bauro nuotr.
 Būsto rubrikos redaktorė Inga Junčienė.<br> T.Bauro nuotr.
 Būsto rubrikos redaktorė Inga Junčienė.<br> T.Bauro nuotr.
 Gyvenimo būdo redaktorė Jurgita Noreikienė.<br> T.Bauro nuotr.
 Gyvenimo būdo redaktorė Jurgita Noreikienė.<br> T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Apr 22, 2021, 4:27 PM

Remiantis tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, praėjusią savaitę lrytas.lt pakilo į antrą vietą pagal vidutinę dienos auditoriją.

Įspūdingas portalo rezultatas fiksuotas pastarąją parą, kuomet per dieną lankytojų skaičius perkopė pusės milijono ribą.

Remiantis šia statistika lrytas.lt artimiausią konkurentą lenkia beveik 100 tūkst.

Praėjusi savaitė portalui iš tiesų buvo rekordinė.

Pasiekta beveik 461 tūkst. vidutinė dienos auditorija, o balandžio 21 dieną, trečiadienį, portalą aplankė beveik 513 tūkstančių realių vartotojų.

„Ilgai ir kruopščiai planavome portalo techninį ir dizaino atnaujinimą. Pirmieji rezultatai buvo džiuginantys, tačiau laukėme, kas bus toliau.

Panašu, kad įsibėgėjame. Rezultatai pastarosiomis savaitėmis tik gerėja.

Esame labai dėkingi kiekvienam portalo lankytojui už pasitikėjimą“, – sako portalo lrytas.lt redaktorius Tautvydas Mikalajūnas.

Kaip rodo „Gemius“ statistika, kovo mėnesį lrytas.lt vienintelis iš visų kitų lietuviškų interneto svetainių augino vidutinę dienos auditoriją – lyginant su praėjusiu mėnesiu ji išaugo beveik 80 tūkstančių realių vartotojų.

Pagal kitus svarbius rodiklius portalas lieka įsitvirtinęs antroje populiariausių Lietuvos interneto svetainių sąrašo vietoje.

Naujienų portalas lrytas.lt balandį tapo Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariu. Organizacija vienija daugiau kaip 1200 marketingo ir komunikacijos srityje dirbančių specialistų.

„Šiuo įsitraukimu tikimės prisidėti ne tik prie bendro marketingo stiprinimo Lietuvoje, tačiau plėsti savo verslo partnerių ratą, dalintis profesine patirtimi bei idėjomis žiniasklaidos srityje“, – sako „Lietuvos ryto“ grupės rinkodaros vadovė Gintarė Kaminskienė.

Augančios portalo rubrikos ir projektai

Pagal pateiktą statistiką, kovo mėnesį portale ženkliai augo ir atskirų rubrikų rodikliai.

„Augantys rodikliai rodo, kad einame tinkamu keliu. Gausybė projektų ir komandos kūrybiškumas bei nuoširdus darbas atsiperka. Kuriame tikrai kokybiškus ir išskirtinius projektus, kurie džiugina tiek mūsų klientus, tiek portalo lankytojus“, – teigia „Lietuvos ryto“ grupės direktoriaus pavaduotoja komercijai Ieva Martusevičienė.

Pastarąjį mėnesį naujienų portalas lrytas.lt pagal Titulinio puslapio pervertimus su daugiau kaip 35 mln. skaitomiausių naujienų portalų sąraše rikiuojasi antras. O pagal vidutinį vieno lankytojo praleistą laiką pirmauja – 2 valandos ir 17 minučių. Moteriškos auditorijos intensyvumo indeksas (angl. Affinity index) čia buvo pats aukščiausias tarp naujienų portalų.

Verslo rubrikoje lrytas.lt tvirtai laikėsi antroje pozicijoje tiek pagal realių vartotojų skaičių, tiek pagal puslapių peržiūras skaitant naujienas ir kompiuteriuose, ir mobiliuose įrenginiuose. Praėjusio mėnesio duomenimis, realių vartotojų skaičius išaugo daugiau kaip 30 proc. ir siekė 780 tūkst., o pagal puslapių peržiūras nedaug atsilieka nuo pirmos pozicijos.

Stipri verslo žurnalistų komanda, vadovaujama redaktoriaus Vytenio Radžiūno, įgyvendina ne vieną projektą finansų ir verslo temomis. Kaip tik šiuo metu portale vykstantis projektas „Rizika ir galimybės“, skirtas besidomintiems rizikos kapitalo fondų investicijomis bei kitais finansavimo šaltiniais, be to, aprašomos verslo sėkmės istorijos.

Auto skilties, kuriai taip pat vadovauja V.Radžiūnas, rezultatai pastarąjį mėnesį taip pat puikūs. Pagal bendros auditorijos realių vartotojų skaičių ir puslapių pervertimus lrytas.lt užima tvirtą antrą poziciją. Iš viso kovo mėnesį sulaukta 414 tūkst. realių vartotojų, tai net 50 proc. didesnis lankytojų skaičius lyginant su praėjusiu mėnesiu.

Puslapių pervertimų rodiklis taip pat šoktelėjo į viršų daugiau kaip 500 tūkst. ir iš viso sugeneravo 2,6 mln. pervertimų. Įdomu tai, kad intensyvumo indeksas moterų auditorijoje lrytas.lt portalo auto skiltyje buvo aukščiausias.

Auto komanda vykdo edukacinį projektą „Saugus eismas – saugus automobilis“, kuriame lrytas.lt skaitytojai gali rasti naudingos informacijos apie tai, kokie automobiliai iš tiesų yra saugūs, kaip saugiai vairuoti ir kaip elgtis tam tikrose avarinėse situacijose.

Portalo lrytas.lt Būsto rubrika, vadovaujama ilgametę patirtį turinčios redaktorės Ingos Junčienės, pagal skaitomumo rodiklius yra vienvaldė lyderė – realių vartotojų skaičius kovo mėnesį čia siekia daugiau kaip 413 tūkst., o puslapių pervertimai – daugiau kaip 3,1 mln. Būsto skilties intensyvumo indeksas tiek moteriškoje, tiek 25-45 m. amžiaus kategorijose lyderiauja, atitinkamai 95.05 ir 108.5.

Šiuo metu portale vyksta net keletas šios rubrikos projektų – vienas jų – „Tebūnie švara“, kuriame paprastai ir aiškiai parodoma kaip namų ruošą paversti lengvesniu ir malonesniu užsiėmimu. Antrus metus iš eilės lrytas.lt rengia ir gražiausių sodybų konkursą „Mano sodyba“ ir skatina sukurtą bei išpuoselėtą grožį parodyti ne tik savo kaimynams ar artimiesiems.

Gyvenimo būdo rubrikos redaktorė Jurgita Noreikienė taip pat gali pasigirti labai stipriomis pozicijomis. Remiantis pateiktais duomenimis, kovą vidutinė dienos auditorija skaitanti gyvenimo būdo rubriką portale lrytas.lt buvo didžiausia ir sudarė 213 tūkst., o realių vartotojų skaičius lyginant su kitomis interneto svetainėmis augo sparčiausiai ir siekė 868 tūkst. Pagal puslapių pervertimus lrytas.lt taip pat tvirtai pirmas su daugiau kaip 20 mln. Svarbu pabrėžti ir tai, kad auditorijos intensyvumo rodiklis yra didžiausias būtent vyrų auditorijoje.

Gardžiausių idėjų ir naudingų patarimų besisukantiems virtuvėje pažeria lrytas.lt Skonio redaktorė Lina Šaltė. Čia, ko gero, dažniausiai skaitytojai yra kviečiami dalyvauti konkursuose ir apipilami vertingomis dovanomis. Pastarąjį mėnesį ši skiltis buvo nepralenkiama pagal puslapių pervertimus – kovo mėnesį jų sugeneruota daugiau kaip 2,5 mln. Naujai pasirodęs projektas – „Šeimos receptai“ kviečia skaitytojus dalintis ypatingais savo šeimos receptais ir laimėti dovanų čekius.

Remiantis kovo mėnesio duomenimis, Žmonių rubrikos, kuriai vadovauja redaktorė Indrė Zigmantė, rezultatai pagal vidutinę dienos auditoriją ir apsilankymų skaičių užima antrą geriausią poziciją tarp naujienų portalų. Pagal kovo rezultatus vidutinis dienos realių vartotojų skaičius siekė kiek daugiau nei 127 tūkst., o apsilankė virš 5,2 mln. lankytojų. Rubrikos intensyvumo rodiklis didžiausias moterų auditorijoje .

Sveikatos skiltis su redaktoriumi Eimantu Šauličiu pastarųjų įvykių kontekste tapo itin svarbi ir skaitoma. Kovo mėnesį lrytas.lt tekstų sveikatos tema pervertimų skaičius dvigubai lenkia artimiausią konkurentą taip užsitikrinant pirmąją poziciją – net 6,7 mln. kartų. Su sveikata susiję projektais portale sulaukia išskirtinio dėmesio.

Šiuo metu vis dar vyksta odontologijos naujienas aptariantis projektas „Laiminga šypsena“. Visai neseniai prasidėjo ir naujas projektas „Sveikesniam gyvenimui“ – tai visa informacija apie nemedikamentinį organizmo gerinimo būdą ozono terapija. O turinio projekte „Regėjimo vadovas“ jau dabar galite susipažinti su svarbiausia ir patikimiausia informacija apie akis, jų ligas, regėjimo stiprinimo būdus, kaip tinkamai prižiūrėti ir nešioti akinius ar kontaktinius lęšius.

Portalo komanda, norėdama pasidalyti gera nuotaika ir priminti apie artėjančią Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną, paskelbė akciją #judusulrytu, kur portalo mobiliosios aplikacijos naudotojai gali laimėti išmanųjį laikrodį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.