Žinomiausių memų žvaigždės šiandien: išgelbėjo gyvybę, stato bažnyčias ir katė, tapusi kino žvaigžde

Kartais neįdedant jokių pastangų galima greitai tapti žinomu visame pasaulyje. Kai juokinga nuotrauka netikėtai tampa internete sparčiai plintančiu komišku paveikslėliu – memu – juose įamžintus žmones ar gyvūnus užgula nemenkas dėmesys ir pasipila viliojantys pasiūlymai. Kaip keitėsi populiariausių memų veikėjų gyvenimai ir ką jie veikia dabar, pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitės Profai“.

 Memai tampa būdu išreikšti savo požiūrį ar jausmus į tam tikrus pasaulyje vykstančius reiškinius.<br> 123rf nuotr.
 Memai tampa būdu išreikšti savo požiūrį ar jausmus į tam tikrus pasaulyje vykstančius reiškinius.<br> 123rf nuotr.
 Vienas populiariausių memų pasaulyje – kumštį suspaudęs kūdikis „Sėkmės vaikas“ (angl. Success Kid).
 Vienas populiariausių memų pasaulyje – kumštį suspaudęs kūdikis „Sėkmės vaikas“ (angl. Success Kid).
 Memas „Nepatenkinta katė“ (angl. Grumpy Cat) 2012 m. buvo patalpintas šio gyvūno šeimininkės Tabathos Budesen tinklaraštyje. 
 Memas „Nepatenkinta katė“ (angl. Grumpy Cat) 2012 m. buvo patalpintas šio gyvūno šeimininkės Tabathos Budesen tinklaraštyje. 
 Krūvą memų atspausdino krepšininko komandos draugai ir iškabino juos „Žalgirio“ rūbinėje.
 Krūvą memų atspausdino krepšininko komandos draugai ir iškabino juos „Žalgirio“ rūbinėje.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

May 12, 2021, 1:56 PM

Memai yra svarbi interneto kultūros dalis: jais gali virsti melodijos, frazės, trumpi vaizdo įrašai, tačiau dažniausiai – nuotraukos. Memus žmonės redaguoja pagal pasaulyje vykstančius įvykius, sporto, politikos, socialines aktualijas, todėl populiariausių memų variacijų – milijonai. Memai tampa būdu išreikšti savo požiūrį ar jausmus į tam tikrus pasaulyje vykstančius reiškinius“, – sako Lina Štrafėlaitė.

Kūdikis išgelbėjo tėvui gyvybę

Vienas populiariausių memų pasaulyje – kumštį suspaudęs kūdikis „Sėkmės vaikas“ (angl. Success Kid). Jis išgarsėjo 2007 m., kai berniuko mama įkėlė sūnaus nuotrauką į „Flickr“ fotografijų platformą. Įdomu tai, kad berniukas kumštyje laikė smėlį, kurio akimirką prieš tai mama neleido suvalgyti. Netrukus memas itn išpopuliarėjo ir berniukas tapo žymiausiu kūdikiu internete. Šiandien jau 14 metų vaikinas neatsimena dienos, kai nebuvo žymus.

„Herojaus tėvui buvo diagnozuotas inkstų nepakankamumas, todėl 2015 m. mama sukūrė kampaniją „GoFundMe“, jog surinktų apie 62 tūkst. eurų inksto transplantacijai. Iš pradžių moteris nenorėjo susieti kampanijos su sūnaus memu, tačiau persigalvojo ir svetainėje „Reddit“ fanai greitai suaukojo net didesnę sumą nei reikėjo“, – pasakoja išmaniųjų įrenginių ekspertė.

Pikta katė sukrovė šeimininkams milijonus

Memas „Nepatenkinta katė“ (angl. Grumpy Cat) 2012 m. buvo patalpintas šio gyvūno šeimininkės Tabathos Budesen tinklaraštyje. Netrukus katė buvo kviečiama į įvairias televizijos laidas, reklamavo gyvūnų maistą ir įvairius produktus, jai netgi buvo sukurtas atskiras prekės ženklas. Socialiniame tinkle „Facebook“ šią katę seka daugiau nei 8 mln. žmonių, o „Instagram“ sekėjų skaičius viršija 2,5 mln. Katės vardas – Tartar, reiškiantis totorišką padažą.

„Šiandien galite ne tik apsilankyti „Grumpy Cat“ internetinėje parduotuvėje, bet ir nusipirkti kelias Jungtinėse Valstijoje populiarias „Grumpy Cat“ knygas popieriniu ir skaitmeniniu formatais, atsisiųsti „Grumpy Cat“ žaidimus („Android“ ir „iOS“) arba orų programėlę („Android“ ir „iOS“) telefonams ir net peržiūrėti kalėdinę komediją „Grumpy Cat‘s Worst Christmas Ever“. Internete spekuliuojama, jog „Grumpy Cat“ prekės ženklo vertė siekia nuo 1 iki 100 mln. JAV dolerių“, – tvirtina L.Štrafėlaitė.

Deja, prieš dvejus metus gyvūnų žvaigždė dėl šlapimo takų infekcijos mirė šeimininkės glėbyje, savo namuose.

„Bad Luck Brian“ tapo reklamos žvaigžde

Jeigu ieškote memo norėdami išreikšti nelaimingus, gėdingus ar tragiškus įvykius, prisiminkite „Bad Luck Brian“ – nesėkmingąjį Brianą. Amerikietis Kyle‘as Cravenas fotografuodamasis mokyklos metraščiui patrynė veidą į liemenę, kad jis paraustų – ir specialiai kvailai nusišypsojo. Mokyklos direktorius privertė jaunuolį nusifotografuoti dar kartą – tačiau jam pavyko gauti ankstesnę nuotrauką ir paversti ją memu.

Memas greitai atsidūrė ant įvairių marškinėlių, o vėliau „Volkswagen“ ir kitos kompanijos mokėjo pinigus už tai, kad galėtų panaudoti paveikslėlį savo reklamose. K.Cravenas taip pat filmavosi „McDonald‘s“ reklamų serijoje, kaip „Bad Luck Brian“ personažas.

K.Cravenas teigia, kad per trejus metus taip užsidirbo beveik 17 tūkst. eurų, o neseniai už beveik 30 tūkst. eurų pardavė „Bad Luck Brian“ memą kaip meno kūrinį kriptovaliutų rinkoje. Šiuo metu 31-erių vyras dirba tėvo statybų įmonėje ir stato bažnyčias.

Įspūdingas dėjimas tapo interneto sensacija

Prieš devynerius metus žaibiškai išpopuliarėjo įspūdinga nuotrauka, kurioje užfiksuotas krepšininko Roberto Javtoko dėjimas į krepšį ir emocinga jo reakcija.

Kitą dieną internetas Lietuvoje jau ūžė nuo šimtų memų, kur R. Javtokas važiuoja traktoriumi, sėdi ant baro, stovi prie didžėjaus pulto ar rankose laiko ginklą. Krūvą memų atspausdino krepšininko komandos draugai ir iškabino juos „Žalgirio“ rūbinėje.

Memas taip pat išpopuliarėjo ir socialiniame tinkle „9gag“, kur krepšinio fanai sukūrė daugiau komiško paveikslėlio variacijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.