Bandant pasiekti minimas svetaines, vartotojui buvo rodomas pranešimas apie „503 klaidą“.
Dažniausia 503 klaidos priežastimi žymi ryšio su serveriu nutrūkimą, kai svetainė negali apdoroti vartotojo naršyklės užklausų.
Anot „Reuters“ ir kelių kitų šaltinių, kai kurie ženklai parodė, kad gedimas galėjo būti susijęs su JAV debesijos paslaugų teikėju „Fastly“, ir netrukus pati įmonė tai patvirtino – savo svetainėje paskelbdama, kad problemą identifikavo 12 val. 58 min. (Lietuvos laiku), 13 val. 44 min. nustatė gedimų priežastį, o 13 val. 58 min. „buvo atlikti pataisymai“, bet „klientai gali patirti puslapių krovimosi sulėtėjimą“.
Tikslios sutrikimo priežasties San Franciske įsikūrusi įmonė nenurodė.
Po 14 val. daugumo svetainių veikimas atsistatė.