Lietuvių atgaivintas legendinis kompiuterinis žaidimas – vienos didžiausių JAV televizijos laidų eteryje

Pastaraisiais metais pastebima nostalgijos tendencija įvairiose srityse, kuomet į dabartį su trenksmu grįžta praeityje buvę populiarūs dalykai. Tai ryškiai matyti mados pasaulyje (90-ųjų ir 2000-ųjų stiliaus elementų sugrįžimas), filmų industryje – vienas po kito yra „kepami“ kadaise topų viršūnėse buvusių filmų perdirbiniai, o muzikos pasaulyje atgaivinami seni kūriniai, suteikiant jiems šių laikų skambesio.

 Žaidimas, pristatytas kitoje nei įprasta formoje, išlaiko savo įtraukianti turinį, reikalauja greitos reakcijos ir žavi savo „gimimo metus“ menančiu neoninių spalvų koloritu.
 Žaidimas, pristatytas kitoje nei įprasta formoje, išlaiko savo įtraukianti turinį, reikalauja greitos reakcijos ir žavi savo „gimimo metus“ menančiu neoninių spalvų koloritu.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 3, 2021, 3:30 PM, atnaujinta Sep 3, 2021, 3:30 PM

Ne išimtis yra ir žaidimų industrija: vienas tokių pavyzdžių, žaidimų leidimo kompanija „Atari“, prieš keletą dienų pristačiusi legendinio žaidimo „Centipede“ sugrįžimą: pastarasis pirmą kartą dienos šviesą išvydo dar 1981-aisiais. Prie žaidimo vystymo svariai prisidėjo ir lietuvių žaidimų kūrimo studija „SneakyBox“, o naujieną apie žaidimo „atgimimą“ pranešė ir vienos didžiausių JAV žiniasklaidos grupių televizija „CBS“

1981-aisiais žaidimas „Centipede“ buvo pritaikytas tik žaidimų automatams, tačiau vėliau perkeltas ir į kitas žaidimų konsoles bei tapo prieinamas dar platesnei žaidėjų rinkai. Žaidime valdomas veikėjas, kurio tikslas atakuoti šimtakojus (angl. centipedes), kuo ilgiau žaidžama, tuo labiau sudėtingėja ir pats veiksmas – atsiranda daugiau priešų, norėdamas pasiekti tikslą žaidėjas turi būti apsukresnis. Genialumas slypi paprastume: šis elementaraus veiksmo žaidimas yra laikomas vienu finansiškai sėkmingiausiu vadinamojo „arkadinių žaidimų aukso amžiaus“ vaizdo žaidimu.

Natūralu, kad toks sėkmingas produktas negalėjo nueiti užmarštin, tad šiais metais žaidimų leidėjai „Atari“ pakartojo vintažo elementų kupiną arkadinio tipo žaidimą pasitelkdami šių laikų technologijas. Apie atsinaujinimą sufleruoja ir pats pavadinimas – recharged, reiškiantį „persikrovimą“. Žaidimas, pristatytas kitoje nei įprasta formoje, išlaiko savo įtraukianti turinį, reikalauja greitos reakcijos ir žavi savo „gimimo metus“ menančiu neoninių spalvų koloritu.

Legendinio žaidimo kūrime – lietuviškas „prieskonis“

„Ne tik kuriame ir vystome žaidimus, bet ir patys esame užkietėję geimeriai, tad prisidėti prie „legendos sugrįžimo“ komandai reiškė daugiau nei darbą. Prisidėjome prie jo kūrimo visais žaidimo kūrimo etapais, o mūsų atsakomybėje buvo itin svarbus žingsnis – sklandus žaidimo perkėlimas į visas pagrindines platformas“, – teigė „SneakyBox“ vadovas Liudas Ubarevičius.

Žaidimas buvo pristatytas ir vienos didžiausių JAV televizijų žinių „CBS NEWS“ eteryje. Žaidimas „Centipede:Recharged“ visiems žaidėjams bus pasiekiamas jau rugsėjo 29 dieną.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.