Gandai skelbia, kad „Facebook“ planuoja keisti pavadinimą

Pakeitus prekės ženklą, technologijų milžinės socialinės žiniasklaidos programėlė taptų vienu iš daugelio produktų, priklausančių patronuojančiajai bendrovei, kuri valdo tokias paslaugas kaip „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Oculus“.

 Pakeitus prekės ženklą, technologijų milžinės socialinės žiniasklaidos programėlė taptų vienu iš daugelio produktų, priklausančių patronuojančiajai bendrovei, kuri valdo tokias paslaugas kaip „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Oculus“.<br> 123rf nuotr.
 Pakeitus prekės ženklą, technologijų milžinės socialinės žiniasklaidos programėlė taptų vienu iš daugelio produktų, priklausančių patronuojančiajai bendrovei, kuri valdo tokias paslaugas kaip „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Oculus“.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 20, 2021, 9:33 AM, atnaujinta Oct 20, 2021, 9:52 AM

Socialinės žiniasklaidos milžinė „Facebook“ planuoja kitą savaitę pakeisti bendrovės pavadinimą, antradienį pranešė „The Verge“, remdamiesi šaltiniu, tiesiogiai susipažinusiu su šiuo klausimu.

„Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas planuoja apie pavadinimo keitimą oficialiai paskelbti spalio 28 d. vyksiančioje metinėje bendrovės konferencijoje „Connect“ – tačiau tai gali būti padaryta ir anksčiau, sakoma „Verge“ pranešime.

Panašiai kaip „Google“ tapo konglomeratu „Alphabet“, taip ir „Facebook“ socialinės žiniasklaidos programėlė greičiausiai taps vienu iš daugelio produktų, priklausančių pagrindinei bendrovei, kuri taip pat valdys tokias paslaugas kaip „Instagram“, „WhatsApp“, „Oculus“ ir kitas, priduriama pranešime.

Tačiau „Facebook“ atstovas, kalbėdamas su „The Guardian“, kol kas nepatvirtino šios informacijos ir teigė, kad „bendrovė nekomentuoja gandų ar spekuliacijų“.

Ši žinia pasirodė tuo metu, kai „Facebook“ patiria didelį spaudimą po to, kai buvusi bendrovės darbuotoja France Haugen JAV Kongresui pareiškė, kad „Facebook“ „iškėlė astronominį pelną aukščiau už žmones“, kenkia vaikams ir destabilizuoja demokratiją. F. Haugen „Wall Street Journal“ nutekino daugybę dokumentų, o tarp jų ir vidaus tyrimą, atskleidžiantį, kad 30 proc. paauglių mergaičių mano, jog „Instagram“ dar labiau didina nepasitenkinimą savo kūnu.

Anksčiau šį mėnesį „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram“ taip pat kelias valandas neveikė.

„Daugiau nei penkias valandas „Facebook“ nebuvo naudojamas siekiant gilinti nesutarimus, destabilizuoti demokratijas ir priversti jaunas mergaites ir moteris blogai jaustis dėl savo kūno“, – Kongrese sakė F.Haugen.

Parengta pagal „The Guardian“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.