Lietuvių kuriamo karinio visureigio „Krampus“ progresas: kitas žingsnis – autonomija

Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą. Sėkmingai užbaigus „Krampus Mk1“ hibridinės pavaros konstravimą, transporto priemonė toliau vystoma nuotoliniu valdymo ir autonominio vairavimo kryptimi.

 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr., lrytas.lt mont.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr., lrytas.lt mont.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr.
 Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą.<br> „Ostara“ nuotr.
 Projekto vadovas Darius Antanaitis.<br> „Ostara“ nuotr.
 Projekto vadovas Darius Antanaitis.<br> „Ostara“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 21, 2022, 11:33 AM, atnaujinta Feb 22, 2022, 2:11 PM

Nuotolinio belaidžio transporto priemonės valdymo funkcija jau baigta, įdiegta ir išbandyta – ir kūrėjų teigimu, tai yra dar vienas žingsnis link visiškai autonominio važiavimo bekele: „Krampus Mk1“ tampa elektromechanine transporto priemone, veikiančia beveik savarankiškai.

„Autonominis vairavimas palengvins operatoriaus darbą. „Krampus“ galės nuvažiuoti ten, kur žmogui važiuoti pernelyg pavojinga, ir atlikti darbus, kurių žmogus tokiomis aplinkybėmis negalėtų atlikti – arba tokių darbų kaina būtų pernelyg didelė“, – sako projekto vadovas Darius Antanaitis.

„Krampus Mk1“ yra hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis, skirtas specialiosioms, karinėms, kalnakasybos ar aplinkosaugos tarnyboms. Jis gali būti varomas beveik bet kokio tipo dyzeliniais degalais ir yra projektuojamas taip, kad vienu baterijos įkrovimu galėtų nuvažiuoti 200 kilometrų tyliuoju elektriniu režimu, važiuodamas 60 km/h greičiu.

Visureigis yra pritaikytas eksploatuoti atšiauriomis sąlygomis – aukštoje ir žemoje temperatūroje, aukšto slėgio ir (arba) mažo deguonies kiekio aplinkoje ir bekelėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.